Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Jeg har hatt litt luft i magen idag, det har buldret i magen i hele dag og nå etter middag måtte jeg på do og det var som vanlig..2 minutter etter doturen fikk jeg vondt i magen og måtte på do igjen.. Kom masse luft samt avføring i 2 omganger..Det siste som kom var helt grønt 😲Litt mørkt grønt...Har ikke spist noe jeg vet om som kan gi sånn farge 🤔 Litt luftplager i magen ellers bra! Er det farlig? Anonymkode: 22bba...9c1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt litt luft i magen idag, det har buldret i magen i hele dag og nå etter middag måtte jeg på do og det var som vanlig..2 minutter etter doturen fikk jeg vondt i magen og måtte på do igjen.. Kom masse luft samt avføring i 2 omganger..Det siste som kom var helt grønt 😲Litt mørkt grønt...Har ikke spist noe jeg vet om som kan gi sånn farge 🤔 Litt luftplager i magen ellers bra! Er det farlig? Anonymkode: 22bba...9c1 Vær snill og klok, gå til legen med dette. Anonymkode: c628a...166
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Det grønne er jo galle. Tyder på at noe kommer ufordøyd ut? Legen er nok rett sted.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Ser an til over helgen...Kom på at jeg spiste kake med blå/grønn og rød konditorfarge idag, og siden jeg har vært noen runder på do så tenkte jeg kanskje at det kan være den fargen som kom ut igjen 🤔 Hi Anonymkode: 22bba...9c1
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser an til over helgen...Kom på at jeg spiste kake med blå/grønn og rød konditorfarge idag, og siden jeg har vært noen runder på do så tenkte jeg kanskje at det kan være den fargen som kom ut igjen 🤔 Hi Anonymkode: 22bba...9c1 Men da må du ha spist STORE mengder av det, for den grønne konditorfargen er jo bare klorofyll?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Har lest litt om grønn avføring nå og det kan være at maten passerer for fort gjennom systemet, feks pga stress..Det er litt løst så er nok diaré.. Har irritabel tarm så kan være noe der og! Ser det iallefall an i helga 😉 Hi Anonymkode: 22bba...9c1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ser an til over helgen...Kom på at jeg spiste kake med blå/grønn og rød konditorfarge idag, og siden jeg har vært noen runder på do så tenkte jeg kanskje at det kan være den fargen som kom ut igjen 🤔 Hi Anonymkode: 22bba...9c1 Det kan veldig godt være. Min sønn får veldig grønn avføring av selv små mengder grønn konditorfarge... Jeg ville ikke tenkt over det med mindre problemet vedvarte. Altså feks legen på mandag om det ikke gir seg. Eller du får vondt el. (Men ikke ta mine råd for god fisk.) Anonymkode: 107b9...43c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 Konditorfargen var mere blå når jeg tenker meg om 🤔 Har litt vondt i magen, som kommer og går (luftsmerter) samt litt småkvalm men det blir jeg når jeg bekymrer meg for noe 🙈 Men satser på at det går over ila helga 😊👍 Hi Anonymkode: 22bba...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå