Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Personlig synes jeg Unni Lindell er fryktelig overvurdert. Hun skriver så dårlig - rett og slett et forferdelig dårlig språk! Jeg forstår ikke at de bøkene faktisk blir utgitt i den formen de blir. En undervurdert forfatter synes jeg er Marian Keyes. Ja, bøkene hennes handler om kvinner som er opptatt av klær og sminke, men hun tar opp flere veldig alvorlige temaer på en veldig elegant måte. Har flere ganger satt latteren i halsen når jeg har lest bøkene hennes, og en av dem fikk meg virkelig til å forstå noe om hva depresjon faktisk er. Det hadde jeg ikke klart å sette meg inn i før, selv om jeg hadde prøvd. Anonymkode: fa0ee...b15
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Synes Paulo Coelho er overvurdert. Likte han før, men sånn egentlig er ikke bøkene hans så bra som enkelte vil ha det til. Begynte å følge han på Facebook for noen år siden, og han virker så høy på seg selv, så det er kanskje derfor jeg synes det. Kommer ikke på noen som er undervurdert. Anonymkode: 0e42e...468
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Personlig synes jeg Unni Lindell er fryktelig overvurdert. Hun skriver så dårlig - rett og slett et forferdelig dårlig språk! Jeg forstår ikke at de bøkene faktisk blir utgitt i den formen de blir. En undervurdert forfatter synes jeg er Marian Keyes. Ja, bøkene hennes handler om kvinner som er opptatt av klær og sminke, men hun tar opp flere veldig alvorlige temaer på en veldig elegant måte. Har flere ganger satt latteren i halsen når jeg har lest bøkene hennes, og en av dem fikk meg virkelig til å forstå noe om hva depresjon faktisk er. Det hadde jeg ikke klart å sette meg inn i før, selv om jeg hadde prøvd. Anonymkode: fa0ee...b15 Marian Keyes hehe.... lettleste bøker for dumme voksne som må lære seg å lese. Ikke rart du skriver dette. Om du leser Unni Lindell sine bøker, så må du leve deg inn i bøkene. Les tyngre språk enn Mariann Keyes så forstår du hva du leser. Anonymkode: 2289a...f08
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Marian Keyes hehe.... lettleste bøker for dumme voksne som må lære seg å lese. Ikke rart du skriver dette. Om du leser Unni Lindell sine bøker, så må du leve deg inn i bøkene. Les tyngre språk enn Mariann Keyes så forstår du hva du leser. Anonymkode: 2289a...f08 Godt forsøk Anonymkode: fa0ee...b15
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Marianne Fastvold er en god forfatter som det er altfor lite fokus på! Bjørnstjerne Bjørnson er overvurdert. Gudbedre for noen kjedelige bøker.
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes Paulo Coelho er overvurdert. Likte han før, men sånn egentlig er ikke bøkene hans så bra som enkelte vil ha det til. Begynte å følge han på Facebook for noen år siden, og han virker så høy på seg selv, så det er kanskje derfor jeg synes det. Kommer ikke på noen som er undervurdert. Anonymkode: 0e42e...468 Huff, enig. Platte "livsvisdommer" pakket inn i klisjefylte og romantiske historier.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 10 minutter siden, Pashla skrev: Huff, enig. Platte "livsvisdommer" pakket inn i klisjefylte og romantiske historier. Jeg er også enig. Jeg tror Paulo Coelho er en forfatter man enten elsker eller hater. Jeg har bare lest en bok av ham. Den fikk jeg av en venninne, med beskjed om at det var den vakreste leseropplevelsen hun hadde hatt. Selv syntes jeg det var noe av det svulstigste og mest selvhøytidelige jeg hadde lest. HI Anonymkode: fa0ee...b15
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også enig. Jeg tror Paulo Coelho er en forfatter man enten elsker eller hater. Jeg har bare lest en bok av ham. Den fikk jeg av en venninne, med beskjed om at det var den vakreste leseropplevelsen hun hadde hatt. Selv syntes jeg det var noe av det svulstigste og mest selvhøytidelige jeg hadde lest. HI Anonymkode: fa0ee...b15 Svulstig er ordet! 😂
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 25 minutter siden, Pashla skrev: Marianne Fastvold er en god forfatter som det er altfor lite fokus på! Bjørnstjerne Bjørnson er overvurdert. Gudbedre for noen kjedelige bøker. Bjørnson er kjedelig, ja. Han var en kjempe i sin samtid, og den "storheten" sitter fremdeles i. Men bøkene hans fungerer dårlig mer enn 100 år senere. Det er vanskelig å vurdere litteratur som er skrevet i en annen tid. "Amtmandens døtre" er (synes jeg) drepende kjedelig, men jeg ser jo for en modig og banebrytende bok det må ha vært da den kom ut. HI Anonymkode: fa0ee...b15
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Kjartan Fløgstad er sykt overvurdert 😦 Undervurdert er kanskje kona til Kanusgård. Anonymkode: abf02...695
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 Undervurdert: Edvard Hoem. Overvurdert: Karl Ove Knausgård og for ikke å snakke om: Ari Behn. Anonymkode: 2e1ad...dd5
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Undervurdert: Edvard Hoem. Overvurdert: Karl Ove Knausgård og for ikke å snakke om: Ari Behn. Anonymkode: 2e1ad...dd5 Jeg har valgt å ta det onde med det gode når det gjelder Knaus. Er lenge siden jeg leste Ute av verden, men mener jeg synes den var ok. Har prøvd meg på en av de nyeste (husker ikke hvilken årstid det var 😂), fikk ikke den til. Men fuck me om ikke deler av Min kamp er det beste jeg noen gang har lest. Jeg elsket at jeg kunne kjenne meg igjen selv om jeg aldri har opplevd noe av det han har opplevd. The human experience, virkelig. Anonymkode: 28ea2...769
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 Overvurdert: Knausgård, Behn og Erlend Loe Undervurdert: Amin Mahlouf, Artto Paasilina, Carsten Jensen Anonymkode: 66126...6c2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #14 Skrevet 11. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Undervurdert er kanskje kona til Kanusgård. Det må hun virkelig være hvis du ikke vet hva hun heter engang Anonymkode: c06b6...b95
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #15 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Overvurdert: Knausgård, Behn og Erlend Loe Undervurdert: Amin Mahlouf, Artto Paasilina, Carsten Jensen Anonymkode: 66126...6c2 Carsten Jensen er genial. Men han er for så vidt også anerkjent?
Nyttårs barn Skrevet 11. mai 2018 #16 Skrevet 11. mai 2018 Jo Nesbø er overvurdert, blir provosert over at alle bokhandlere tapetserer lokalene med bøkene hans. Selge selge selge.. Bergljot Hobæk Haff er undervurdert. Alice Hoffman også
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #17 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Overvurdert: Knausgård, Behn og Erlend Loe Undervurdert: Amin Mahlouf, Artto Paasilina, Carsten Jensen Anonymkode: 66126...6c2 Mener du Amin Maalouf? Alle de tre er vel anerkjent? HI Anonymkode: fa0ee...b15
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #18 Skrevet 11. mai 2018 19 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Jo Nesbø er overvurdert, blir provosert over at alle bokhandlere tapetserer lokalene med bøkene hans. Selge selge selge.. Bergljot Hobæk Haff er undervurdert. Alice Hoffman også Tips om gode bøker av Hoffman? Jeg har bare lest én, og den var et makkverk.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #19 Skrevet 11. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også enig. Jeg tror Paulo Coelho er en forfatter man enten elsker eller hater. Jeg har bare lest en bok av ham. Den fikk jeg av en venninne, med beskjed om at det var den vakreste leseropplevelsen hun hadde hatt. Selv syntes jeg det var noe av det svulstigste og mest selvhøytidelige jeg hadde lest. HI Anonymkode: fa0ee...b15 Kunne ikke vært mer enig. Får lyst til å kaste opp av metaformaratonen. Anonymkode: dc7b0...a61
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #20 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, Pashla skrev: Tips om gode bøker av Hoffman? Jeg har bare lest én, og den var et makkverk. Ikke jeg som.nevnte Hoffman, men var veldig fasinert av noen av bøkene hennes da jeg var tenåring. Husker ikke titlene..må google. Anonymkode: dc7b0...a61
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #21 Skrevet 11. mai 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke jeg som.nevnte Hoffman, men var veldig fasinert av noen av bøkene hennes da jeg var tenåring. Husker ikke titlene..må google. Anonymkode: dc7b0...a61 Lysnatt! Anonymkode: dc7b0...a61
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2018 #22 Skrevet 11. mai 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lysnatt! Anonymkode: dc7b0...a61 Takk, skal gi den en sjanse
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #23 Skrevet 11. mai 2018 Overvurdert: Lars Saabye Christensen, Roy Jacobsen, Linn Ullmann Undervurdert: Cecilia Samartin Anonymkode: 0178f...864
Havhesten2017 Skrevet 11. mai 2018 #24 Skrevet 11. mai 2018 Overvurdert er Jan Kjærstad. Jonas Wergeland triologien er oppkonstruert. Dog liker jeg noe ved Berge som jeg leser nå. Undervurdert er, hmmm, ja si det, Merethe Lindstrøm?
steinbukk30 Skrevet 12. mai 2018 #25 Skrevet 12. mai 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Overvurdert: Lars Saabye Christensen, Roy Jacobsen, Linn Ullmann Undervurdert: Cecilia Samartin Anonymkode: 0178f...864 Cecilia Samartin??? Hun er ikke undervurdert, heller det motsatte. Orket ikke fullføre en av hennes. Veldig klisjéfylt sptåk, og så forutsigbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå