Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Jeg sitter her nå med ca 1 kg stekt kyllingfilet, delt i biter. Ikke krydret! Hadde tatt opp så masse kyllingfilet pga grillfest i går, men så ble den aldri grilla. Så delte opp og stekte det i panna nå. Men hva gjør jeg videre? Kom med din beste oppskrift, uten så mye dill dall😃 Helst noe som kan slenges sammen og stekes i form eller suppe😃 Anonymkode: 7a9b8...b2d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Kylling ALA King! Søk det opp. Eller kylling stroganoff,  Anonymkode: 01939...b34
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Stek en hel løk i båter til de blir myke. Kok brokkoli i ett minutt og avkjøl. Kutt en paprika i biter. Bland alt i ildfast form. Bland én boks creme fraiche og en tube smøreost med ost og skinke. Vend dette inn i den ildfaste formen. Du kan også ha i pastaskruer (kokt halve koketiden) eller ha ris ved siden. Strø ost på toppen og gratiner i ovnen i 20 min på 220 grader. Denne retten er mektig altså. Kan også bytte ut kyllingen med laks eller pølser. Anonymkode: cb170...df2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Her blir det kylling i wraps med salat, avokado, agurk, mango chutney og rømme. Paprika, løk og mais er og godt til. 😊 Anonymkode: f50de...05d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Har mange gode. Men den desidert enkleste er: Legg kyllingen i en ildfast form (gjerne rå kylling). Strø på litt karri. Hell oppå et glass mangochutney og en halv boks kokosmelk. Og stek til kyllingen er gjennomstekt  (ca 20-50min avhengig av størrelse). Er godt om du har litt appelsinjus/saft å ha på. Men godt uten også.  I mens den steker koker du ris og lager litt salat. Anonymkode: 430c9...fde
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Kyllingfrikasse er flott å lage av ferdigstekt kyllingfilet. Anonymkode: d4b3f...85c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Quesadilla med kylling - Stek kylling, løk og paprika i biter, i panne. Krydre etter smak. Legg det på tortillalefser, strø over revet ost og brett lefsene i to. Stek de i panne-gjerne grillpanne. Serveres med salat, rømme/aioli og avokadomos  Anonymkode: 4824c...a6d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 PÃ¥ denne fantastiske matbloggen finner du nok noe godt med kylling:Â http://aichasmat.no/category/oppskrifter/middag/kylling/ Anonymkode: bdffc...591
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/thai-moo-satay-svinesatay-med-peanottsaus/63799  Denne er min favoritt. I oppskrifta står det svinefilet, men jeg har flere ganger laget den med kylling. Anonymkode: a2f1c...c94
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Kyllingwok med appelsin og avocado: Fres kylling og krydre med salt, pepper, kanel og malt ingefær. Tilsett purre og squash i skiver i woken. skrell en eller to appelsiner, del i båter og del båtene i biter. Tilsett dette og avocado i biter oppi woken. server med ris og evt soyasaus. Dette er en litt annerledes wok-oppskrift pga kanelsmaken og appelsinbåtene. En favoritt her i huset. Anonymkode: 875ce...88d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Kyllingwok med appelsin og avocado: Fres kylling og krydre med salt, pepper, kanel og malt ingefær. Tilsett purre og squash i skiver i woken. skrell en eller to appelsiner, del i båter og del båtene i biter. Tilsett dette og avocado i biter oppi woken. server med ris og evt soyasaus. Dette er en litt annerledes wok-oppskrift pga kanelsmaken og appelsinbåtene. En favoritt her i huset. Anonymkode: 875ce...88d Den var litt annerledes og spennende Anonymkode: 4824c...a6d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 Pastasalat! Steikt bacon i bitar. Steik kylling i bitar, krydre med paprika og karri. Kok pastaskruar (eller anna type pasta) Skjer paprika, sukkererter og vårlauk i bitar/strimlar. Lag dressing av 50/50 rømme og majones, tilset salt, pepar, karri, paprikakrydder og sitronsaft. Smak deg fram til du er fornøgd. Bland alt samman, og tilsett ein pakke fetaost heilt til slutt. Anonymkode: 57b71...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå