Gå til innhold

Folk som skifter personlighet totalt. Blir en "drage."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere enn meg som har erfaring med folk som forandrer seg veldig mye på kort tid. De eksemplene jeg tenker på har til felles, at de er damer 40+ , som utad sett fungerer meget bra med jobb og det hele. Plutselig og uten forvarsel blir de helt "ville" i blikket, skjeller ut og beskylder andre for de mest utrolige saker. Alltid i enerom uten vitner. Det kan være under alkoholpåvirkning men kan like gjerne skje uten.

Dagen etter er alt like normalt,og prøver man å ta de opp ser hun spørrende på deg, eller til og med får deg til å fremstå som den slemme som kan si noe så grusomt omsøte snille henne. Husker ingenting. 

Hva kaller man en slik personlighetstype? Er det flere som kjenner en slik?

Anonymkode: 0b2bc...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver høres mer ut som en psykisk diagnose eller tidlig demens eller lignende. Det du beskriver er virkelig ikke normalt.

Har aldri hørt noen bli så stygg av å komme i overgangsalderen, om de skulle ha begynt på den.

Anonymkode: 9dba9...2fe

Skrevet

Pms!

Skrevet

Er overhodet ikke bare damer... Min egen bror er sånn. Helt uberegnelig.

Anonymkode: b43e4...b5e

Skrevet

Jobbet med en slik en; verdens hyggeligste på fritiden. Men på jobb; totalt uberegnelig! Kjeftet på alt og alle, skjelte ut sjefen sin utallige ganger, kjeftet på pasienter som hadde gjort seg ut, eller som skled ned i sengen, klikket hvis kaffen ikke var ferdig til dagvakt osv.. særlig de nyansatte fikk gjennomgå. Hun fikk heldigvis jobb et annet sted etterhvert, og jeg forsto at hun hadde lite kunnskaper i faget sitt og at hun klikket ved stress pga egen utilstrekkelighet.. Og denne uempatiske damen fikk etter mye om og men en nattstilling i psykiatrien🤪 Selv om hun selv sannsynligvis skulle vært lagt inn for lengst.. Hun kunne eksplodere, for så å smile og le sekunder etterpå.. men for det meste oppførte hun seg som en eksplosiv tordensky som alle var litt redd på jobb.. 

Anonymkode: 454a8...b9e

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på om det er flere enn meg som har erfaring med folk som forandrer seg veldig mye på kort tid. De eksemplene jeg tenker på har til felles, at de er damer 40+ , som utad sett fungerer meget bra med jobb og det hele. Plutselig og uten forvarsel blir de helt "ville" i blikket, skjeller ut og beskylder andre for de mest utrolige saker. Alltid i enerom uten vitner. Det kan være under alkoholpåvirkning men kan like gjerne skje uten.

Dagen etter er alt like normalt,og prøver man å ta de opp ser hun spørrende på deg, eller til og med får deg til å fremstå som den slemme som kan si noe så grusomt omsøte snille henne. Husker ingenting. 

Hva kaller man en slik personlighetstype? Er det flere som kjenner en slik?

Anonymkode: 0b2bc...cee

Hvis det ikke er fare for demens, og hun bevisst gjør dette bak lukkede dører og nekter for det etterpå, så hadde jeg nok tenkt sterke psykopatiske trekk..

Anonymkode: 8a97f...e3c

Skrevet
3 timer siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Pms!

Dette har ingenting med PMS, de som har dette verken lyver eller manipulerer.

Anonymkode: 8a97f...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...