Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Det er så mange å velge i, i alle prisklasser. Hva skal man se etter? Anonymkode: fed8e...8d0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Pass på at høyden på criben passer høyden på sengen deres. Vår seng var litt for høy, så vi endte opp med å bruke criben veldig lite. Kan være lurt å få tak i en amme/samsovingsmadrass. Da kan man dra denne over i criben etter at man har ammet og barnet våkner ikke så lett. Anonymkode: a0b00...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pass på at høyden på criben passer høyden på sengen deres. Vår seng var litt for høy, så vi endte opp med å bruke criben veldig lite. Kan være lurt å få tak i en amme/samsovingsmadrass. Da kan man dra denne over i criben etter at man har ammet og barnet våkner ikke så lett. Anonymkode: a0b00...6d0 Takk for tips 😊 Jeg trodde de kunne reguleres til å passe alle senger. Hvilket feste burde man gå for? Er opptatt av at criben ikke skal skli unna sånn at det oppstår glipper. HI Anonymkode: fed8e...8d0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips 😊 Jeg trodde de kunne reguleres til å passe alle senger. Hvilket feste burde man gå for? Er opptatt av at criben ikke skal skli unna sånn at det oppstår glipper. HI Anonymkode: fed8e...8d0 De kan reguleres i høyden, problemet vårt ble at det øverste trinnet var uansett for lavt for vår seng. Mulig vi har litt høyere seng en vanlig? Ikke vet jeg. Ang feste bør dere være sikker på at det fungerer på sengen. Vår var et sånn band/tau som skulle festes rundt undermadrassen. Men vi brukte det aldri da criben sto i klem mellom vår seng og veggen. Anonymkode: a0b00...6d0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Vi har chicco next2me. Er veldig fornøyd. Alt du behøve følger med Anonymkode: 928a8...074
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Vi kjøpt chicco next to me bedside crib brukt, fikk den til en tredjedel av prisen på Finn. Veldig fornøyd med den, kan justeres til mange forskjellige høyder og lett å holde ren og lett å flytte siden den ikke er så tung. Anonymkode: 1ff25...3d1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 Hvordan festes Chicco Next2Me? Jeg tenker at det kanskje er tryggest med den typen man skrur fast? HI Anonymkode: fed8e...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå