Gå til innhold

BDSM og vanlig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går skillet mellom bdsm og vanlig sex, som er litt røff? I det msn innfører utstyr og remedier? Vanlig sex med innslag av dask på rompa og mild kveling er vel ikke bdsm? 

Anonymkode: daacf...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hvem du spør. Jeg vil si at dasking og mild kveling er innslag av BDSM. Men det er jo et definisjonsspørsmål. Når jeg deltar i sex med f eks innslag av mild kveling, vil jeg si at det er sub/dom-atferd. Og D-en i BDSM står jo for dominans.

Anonymkode: efb8b...35b

Skrevet

Du trenger overhodet ikke noe utstyr for å drive med bdsm. Jeg har hatt bdsm forhold og forhold der det ikke har vært noe tema selv om det innenellom har dukket opp i mild grad. For min del går skille mellom bdsm og vanlig/vanilje sex om vi har snakket om det, om det er en avtale oss mellom.  Når du er i et bdsm-forhold, kan et blikk være nok til at du går inn idin submissive rolle. Vanskelig å forklare,  men sånn er det i alle fall for meg. Helt sikkert ikke sånn for alle 😊

Anonymkode: 36157...3d8

Skrevet

Kriger har blitt startet av mindre ting enn å definere forskjellen mellom en sub og en slave f.eks. Forkjellen mellom BSDM og rough sex er litt som det. Det viktigste er at dere er enige om hva dere liker, vil prøve, sette grenser etc. Diskutere litt i forkant og etterkant. Jeg tenker at definisjonen ikke burde være så viktig. Om det ikke gjelder deg selv, men andre blir det ennå mindre viktig å sette andre enn seg selv i bås.

For min egen del, så er det at det er uttrykt at jeg er Dominant og hun underdanig. Så inneholder alt rundt akten og en del av den dette. Slavekommandering, posisjonstrening, Collar/leash kan, men må ikke innebære sex, selv om det ofte gjør det for min del. BDSM er en stor paraply som kan inneholde veldig mye. 

Anonymkode: be8b6...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...