Gå til innhold

Sommerleir for barn i Hordaland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg googlet meg grønn, men klarer ikke å finne noe.. har et barn på 10 år, som kanskje skal på leir i sommer.. men jeg finner ingenting ☹️Noen som har tips? Aller helst i Hordaland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel hva han vil. Fotballskole? Røde kors? Speideren?

Anonymkode: bfa90...4fe

Skrevet

Har sett etter alt mulig, egentlig.. ikke funnet noe 🤔. Han er ikke fotballgutt, men er glad i friluftsliv, båt, fiske, naturvitenskap, gaming, matematikk, tegning..

Skrevet

Sjekk Forskerfabrikken. Ellers har Speidern ofte fine opplegg rundt turer om sommeren.

Anonymkode: 75f7a...67c

Skrevet

Ok, takk for tips 😊👍Men må man ikke være med i speideren, for å dra på leir med dem?

Skrevet

Lokale Røde Kors? 

Anonymkode: bfa90...4fe

Skrevet

Har sjekket, fant ikke noe ☹️ Men takk!

Skrevet
3 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Ok, takk for tips 😊👍Men må man ikke være med i speideren, for å dra på leir med dem?

Joda, du må være med men det er ikke så stor forpliktelse her jeg bor i alle fall. Ett møte i uka men min er bare med ca annenhver gang. 

Anonymkode: 75f7a...67c

Skrevet

Forskerfabrikken så kjempegøy ut, men kurset var dessverre akkurat når vi er borte på ferie.

Skrevet

Ikke i hordaland, men Camp Bjøntegaard er verdt turen.

Anonymkode: 683e6...4a0

Skrevet
2 timer siden, hopla skrev:

https://www.dnt.no/aktiviteter/93672/851009/ ? 

Barnas turlag er fantastiske i vår region, antar det også er det i Hordaland.  Blir nok fort fullbooka da, ser leir 1 er full allerede. 

Tusen takk, dette var spot on 😊👍👏🏻

Skrevet

Det drives veldig bra barnesatsing på sjakk i Hordaland. Ikke utenkelig at de arrangerer noe. Sjekk www.bergensjakk.no

Anonymkode: cf43e...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...