Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Jeg skal føre udir.no og youtube.com i litteraturlista. Tidligere har jeg lært at de føres under bøker du har brukt, uavhengig av om nettsiden kommer før i alfabetet. Stemmer det? Leser inne på kildekompasset nå og jeg finner ikke noe om det... Anonymkode: fc7b9...e27
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Kildekompasset har en mal for nettsider. Du kan også sjekke sokogskriv.no Anonymkode: 37094...5e2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Både film fra nett og nettsider ligger her: http://kildekompasset.no/referansestiler/apa-6th.aspx Anonymkode: 37094...5e2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Ja, på kildekompasset finner jeg hvordan jeg fører der i litteraturlisten, men ikke hvor. Skal bøkene komme først også nettsider samlet nedenfor bøkene? Anonymkode: fc7b9...e27
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, på kildekompasset finner jeg hvordan jeg fører der i litteraturlisten, men ikke hvor. Skal bøkene komme først også nettsider samlet nedenfor bøkene? Anonymkode: fc7b9...e27 Har aldri sitert film, men i min oppgave (litteraturvitenskapelig) fikk jeg beskjed om å ha todelt liste fordelt på primærlitteratur (tekstene jeg analyserte) og sekundærlitteratur(alle andre kilder). alfabetisk sortering etter opphavsperson. Anonymkode: 37094...5e2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Usikker på Apa, men ved Chicago er det vanlig å oppføre «online kilder» i egen seksjon, og da under bøkene (altså skrive litteratur på nett, eller Online sources, alt ettersom hvilket språk du skriver på, dette skal da også være alfabetisk) Anonymkode: 1cfc8...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå