Gå til innhold

Bukplastikk offentlig vs. Privat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med bukplastikk fra det offentlige ? Jeg har fått innvilget full bukplastikk pga diastase, men etter møte med kirurgen ble jeg veldig usikker om de kommer tll å bry seg om det kosmetiske i det hele tatt.. Fikk panikk og lurer på å heller ta det privat pga der tar de hensyn til hele «pakken». Jeg har tre barn, er veldig liten og tynn, men med en kulemage så ser og føler meg konstant gravid. Ryggproblemer er hovedårsaken til at jeg fikk innvilget denne operasjonen. Vet de selvfølgelig vil gjøre den beste jobben uansett hvor de jobber, men kan ikke heller forvente at det kosmetiske skal være perfekt når staten betaler? Eller?

Anonymkode: 58cc2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aleris For eksempel er jo avtalespessialister så du kan oppdatere der om du får det dekket eller om du skal betale selv. Flere steder har den avtalen men usikker på hvilke andre:)

Anonymkode: 6a90e...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleris har visst kun avtale med det offentlige dersom det er heng etc. Er kun haraldsplass og Stord sykehus  som har pasienter fra det offentlige på diastase. Bare litt usikker på om de «bare» syr igjen eller om de prøver det de kan for at det ikke skal se rart ut også. 

Anonymkode: 58cc2...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...