Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 ...jeg ikke burde være svak for. Han er gift med barn. Jeg er midt i et brudd, og er nok ekstra sårbar for tiden. Vi har begge følelser for hverandre, men jeg skjønner at dette ikke vil føre noe godt med seg, da han elsker sin kone. Kan noen plis gi meg styrke til å holde meg unna denne mannen, som jeg blir totalt mo i knærne av å bare se på?!:( Anonymkode: db672...083
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Det går over, tro meg. Anonymkode: fab0d...a13
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Forstår hvordan du har det.. jeg er helt på knærne etter en jeg ikke kan få. Han er singel, men jeg er sammen med faren til ungene mine og kan ikke bryte ut.. Hadde vært så mye bedre om han ikke brydde seg om meg, men det hadde nok blitt oss om jeg hadde vært singel..😭 I ditt tilfelle: husk at du ikke vil være den som ødela et ekteskap. Anonymkode: f0471...8f4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det går over, tro meg. Anonymkode: fab0d...a13 Dette☝️😅 Anonymkode: a1d5d...878
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Du har problemer med en mann - han du nå flytter fra. Ikke gå frivillig inn i et forhold med nok en trøblete mann. Ikke bytt en type problemer med en annen type problemer! Kutt all kontakt med den gifte mannen og gjør helt andre ting, ting som er bra for deg, som kan gi deg positive impulser, da er det enklere å få bort fascinasjonen for den gifte mannen. Anonymkode: 5c258...4de
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Håper ikke det er mannen min du prøver deg på 😑 Det går over, jeg lover ! Du ser en flott fyr. Du skulle ønske at mannen din var som han. Thats ut. Anonymkode: a8777...17d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Hi her. Jeg har bestemt meg et par ganger for å kutte han ut, Men han tar titt og ofte kontakt med meg, og da blir jeg så svak.. helt sykt egentlig😐 Anonymkode: db672...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå