Gå til innhold

"Kul" i skjeden eter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag turte jeg å kjenne etter i underlivet for første gang etter fødsel (2.5 mnd siden). Det kjennes hele tiden ut som om jeg har en tampong som sitter i inngangen til skjeden. Kjente etter og bakerst (mot endetarmen) er det nå blitt en "kul". Den forsvinner inn når jeg ligger på ryggen, men kommer tilbake når jeg reiser meg eller sitter. Vet noen hva dette er??? Og hva gjør jeg for at det skal bli borte? Er ganske fortvilet nå :( 

Anonymkode: b2282...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Høres ut som skjedeframfall. Her ble det gradvis bedre, og etter et år er det nesten som før. Du kan jo høre med legen din, men min ville ikke se på det en gang før etter et år. 

Anonymkode: c2a25...64e

Skrevet

Det kan hjelpe med knipeøvelser og trening av kjerne, forresten. 

Anonymkode: c2a25...64e

Skrevet

Jeg driver med knipeøvelser. 10sek knip - 10 sek pause i 4 min, deretter 1 min knip - 1 min pause (alt i alt 10 min trening). Dette har jeg gjort en gang  daglig, men vurderer å øke til 3 ganger daglig da jeg leste at noen gjorde det etter fødsel.

Er så redd for at dette ikke skal bli bedre av knipeøvlser, eller at legen skal si at det ikke er noe, siden kulen forsvinner når jeg ligger (gyn.undersøkelse foregår jo liggende...). 

Men om de ikke vil se på det før etter et år, er det ikke fare for å forverre det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...