Gå til innhold

Styggeste navnene dere vet om?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempemoro...alltid noen som blir lei seg i sånne tråder. Noen har alltid et barn som heter det andre syns er styggest, eller heter det selv. Husker sist en sånn tråd rullet og gikk, og mitt navn ble nevnt flere ganger. Ikke så veldig gøy.

Anonymkode: 41e2c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet ditt, trådstarter...

Hva er vitsen med en slik tråd?!?!

Anonymkode: cefaf...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherre , vits i at alle skal ta alt så seriøst hele tiden? Alle er så forbanna hårsåre i denne "perfekte" verdenen.. Er det mulig. Jeg har sett navnet mitt i flere tråder over stygge navn, ikke noe problem. Smaken er som baken. 

Anonymkode: 9b898...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her - å si at noen navn er stygge, er ikke greit. Jeg kan godt tenke at jeg liker noen navn bedre enn andre, men har ikke behov for at andre skal vite det. Fører ikke noe positivt med seg. 

Anonymkode: 8b41a...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åherre , vits i at alle skal ta alt så seriøst hele tiden? Alle er så forbanna hårsåre i denne "perfekte" verdenen.. Er det mulig. Jeg har sett navnet mitt i flere tråder over stygge navn, ikke noe problem. Smaken er som baken. 

Anonymkode: 9b898...506

Er ikke snakk om at alt skal være så seriøst hele tiden, men hva søren er poenget med å lage en tråd om dette? Hva er så moro med det?

Anonymkode: 41e2c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjempemoro...alltid noen som blir lei seg i sånne tråder. Noen har alltid et barn som heter det andre syns er styggest, eller heter det selv. Husker sist en sånn tråd rullet og gikk, og mitt navn ble nevnt flere ganger. Ikke så veldig gøy.

Anonymkode: 41e2c...62e

Men du, husk at det ikke gjelder deg PERSONLIG. Det er bare en LYD. Det er ikke personangrep å mislike en bokstavkombinasjon!

Sikker på noen ville bli fornærma om vi hadde en tråd om den styggeste bilen også. "Bu hu, de sier at Audi er en stygg bil, og siden jeg har en sånn, føler jeg meg angrepet!"

Anonymkode: e2d64...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gutte og jentenavn. Bare for moro. 

Anonymkode: 9b898...506

Haha, dette er som å vifte med en rød klut her inne :D

Anonymkode: 70c37...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjempemoro...alltid noen som blir lei seg i sånne tråder. Noen har alltid et barn som heter det andre syns er styggest, eller heter det selv. Husker sist en sånn tråd rullet og gikk, og mitt navn ble nevnt flere ganger. Ikke så veldig gøy.

Anonymkode: 41e2c...62e

Altså, man kan ikke bli lei seg for at anonyme på et nettforum synes at navnet en har er stygt. Hvis man er så sart, så er det vel best logge seg av nett

Anonymkode: 70c37...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, man kan ikke bli lei seg for at anonyme på et nettforum synes at navnet en har er stygt. Hvis man er så sart, så er det vel best logge seg av nett

Anonymkode: 70c37...37b

Ikke meg du svarte, men dette dreier seg ikke om at brukerne på dette forumet skal bli såret. De fleste her er voksne (selv om det er tydelig at det ikke betyr at de nødvendigvis er modne...) og tåler akkurat det.

Poenget er hvilket signal dette gir til barn, når voksne på nett i full offentlighet - og svært enkelt søkbart for barn - sitter og snakker om "stygge" navn. Når tilsynelatende voksne personer kan gjøre slikt i all offentlighet, da bør det ikke være noen overraskelse når barn mobber hverandre pga. navn.

Det er lov å se litt lenger enn sin egen nese.

Hi - dette er noe du kan ta med venninnene dine en kveld dere ikke har barn rundt dere, om du absolutt har behov for den slags "moro". Bare et lite tips, ikke bli overrasket om noen kan bli litt reservert overfor deg i ettertid mtp. hvor barnslig det gir inntrykk av når man som "voksen" har behov for snakke om "stygge navn".

Anonymkode: bd303...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det ble laget en liste over de styggeste jentene på ungdomsskolen. 

Jeg vil tippe motivasjonen til skaperen av den lista var lik den hi har. Supergøy å rangere sånt...?

Anonymkode: a5a9a...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg husker det ble laget en liste over de styggeste jentene på ungdomsskolen. 

Jeg vil tippe motivasjonen til skaperen av den lista var lik den hi har. Supergøy å rangere sånt...?

Anonymkode: a5a9a...9e6

Hvis du ikke ser forskjell på å kalle mennesker for stygge og å kalle noen bokstaver for stygge, så er du mer hårsår enn det du bør være for å overleve.

Anonymkode: e2d64...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvis du ikke ser forskjell på å kalle mennesker for stygge og å kalle noen bokstaver for stygge, så er du mer hårsår enn det du bør være for å overleve.

Anonymkode: e2d64...d2d

Forskjell er det jo. 

Utseende har du arvet fra dine foreldre, navnet er du gitt av dine foreldre.

Å peke og le er barnevarianten av den denne tråden. Umodenhet er en fellesnevner, uansett alder 

Anonymkode: a5a9a...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke ser forskjell på å kalle mennesker for stygge og å kalle noen bokstaver for stygge, så er du mer hårsår enn det du bør være for å overleve.

Anonymkode: e2d64...d2d

Navn er ikke bare bokstaver, de har en spesiell betydning og sterk tilknytning for de fleste.

Uansett er det svært pubertal oppførsel å rangere navn, HI må finne seg bedre form for underholdning.

Anonymkode: 85500...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah.

Fordi det er mer feminint enn de fleste jentenavn, og fordi det er så utrolig oppbrukt.

Anonymkode: be18b...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Navn er ikke bare bokstaver, de har en spesiell betydning og sterk tilknytning for de fleste.

Uansett er det svært pubertal oppførsel å rangere navn, HI må finne seg bedre form for underholdning.

Anonymkode: 85500...08a

Du, dette forumet hadde ALDRI eksistert hvis ikke brukerne jevnlig drev med å rangere navn. Det var hovedgeskjeften til alle her da jeg ble medlem for 13 år siden...

Anonymkode: e2d64...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men du, husk at det ikke gjelder deg PERSONLIG. Det er bare en LYD. Det er ikke personangrep å mislike en bokstavkombinasjon!

Sikker på noen ville bli fornærma om vi hadde en tråd om den styggeste bilen også. "Bu hu, de sier at Audi er en stygg bil, og siden jeg har en sånn, føler jeg meg angrepet!"

Anonymkode: e2d64...d2d

Bilen din kan du bytte ut. Navnet ditt sitter i personligheten og er gitt med kjærlighet av foreldre. 

Anonymkode: 0e01b...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bilen din kan du bytte ut. Navnet ditt sitter i personligheten og er gitt med kjærlighet av foreldre. 

Anonymkode: 0e01b...a1c

Vil ikke si at absolutt alle barn har blitt gitt navn med kjærlighet. Hva med de som heter f.eks Dangfart? Eller Brynhild? 

Anonymkode: 9b898...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2018 den 14.25, Anonym bruker skrev:

Vil ikke si at absolutt alle barn har blitt gitt navn med kjærlighet. Hva med de som heter f.eks Dangfart? Eller Brynhild? 

Anonymkode: 9b898...506

Fordi du ikke liker navnene kan foreldrene ha gitt dem med kjærlighet likevel.

Anonymkode: d6e25...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...