Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Skjønner at det dreier seg om foreldrenes toleranse, tålmodighet osv. At om man stresser om morgenen for å komme i bhg og på jobb og blir sint og stresset så må en jobbe med seg selv. Ungen gjør ikke noe «galt»? Man må sette av mer tid og ha tålmodighet, ikke bli sint? Men i mange situasjoner når ungene tuller er jo dette vanskelig? De kan jo ikke få liv å bare tulle å dra ut tiden heller? Noen som kan forklare og gi litt eksempler, for jeg hører mye haimusikk for tiden, men ser ikke hvordan jeg skal endre på det.., Anonymkode: c4282...6b1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 På 9. mai 2018 den 11.42, Anonym bruker skrev: Skjønner at det dreier seg om foreldrenes toleranse, tålmodighet osv. At om man stresser om morgenen for å komme i bhg og på jobb og blir sint og stresset så må en jobbe med seg selv. Ungen gjør ikke noe «galt»? Man må sette av mer tid og ha tålmodighet, ikke bli sint? Men i mange situasjoner når ungene tuller er jo dette vanskelig? De kan jo ikke få liv å bare tulle å dra ut tiden heller? Noen som kan forklare og gi litt eksempler, for jeg hører mye haimusikk for tiden, men ser ikke hvordan jeg skal endre på det.., Anonymkode: c4282...6b1 Hvorfor tror du de tuller da? Fins det noe tidspunkt på morgenen da du gir dem uforstyrret oppmerksomhet og henvendthet? For hvis du klarer å "investere" i et kvarter med gid tid, hygge, prat og ingen masing, så vil de "belønne" deg med å ikke hale ut tida etterpå. Det kan vise seg som en god investering. Anonymkode: 1535e...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå