Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Jeg må bake kake for salg på 17. mai-arrangement, men jeg er helt opptatt 16. mai, så den må bakes 15. Noen som har tips til noe som kan være fresht og godt to dager etter? Jeg kan ev. pynte kaka om morgenen den 17. Anonymkode: aed50...cfa
Love my kidz Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Kanelkake i langform med sjokoladeglasur oppå holder seg i minst 4 dager. Vil du ha oppskrift?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Mange kaker holder seg fint i to dager. Langpanne sjokoladekake. Ostekake. Kokoskake. Selv bakte jeg sjokoladekake i går og la i fryseren. Den blir levert den 16. mai til skolen. Anonymkode: 8b4a0...7de
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, Love my kidz skrev: Kanelkake i langform med sjokoladeglasur oppå holder seg i minst 4 dager. Vil du ha oppskrift? Ooooh, ja gjerne! Takk! Anonymkode: aed50...cfa
Love my kidz Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ooooh, ja gjerne! Takk! Anonymkode: aed50...cfa 800g sukker 800g hvetemel 3 toppede ts natron 6 ts kanel 1 liter kulturmelk (den mørkblå) 250 g smør (smeltes) Bland det tørre og fyll på med kulturmelk og smeltet smør. Tøm massen i en bakepapirkledd stor langpanne. Stek på varmluft 200 grader i ca 40 minutt. Sjokoladeglasur: 140 g smør smeltes 2 ss kakao 4 ts vaniljesukker 500 g melis (en hel pakke) Kaffe ved behov Smelt smøret først og ha i kakao og strø i vaniljesukker og så melis vekselvis med noen dråper kaffe. Du ser an behovet. Haes på lunken kake.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Alle kaker med surmelk i oppskriften holder seg i flere dager. Anonymkode: e853d...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå