Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Så plutselig dette på datteren min i dag. Fire år. Den kjennes ganske hard ut, men ikke spesielt vond. Ble så engstelig! Går til lege i morgen, men var så dum at jeg googlet, og nå får jeg nok ikke sove... Anonymkode: 9e6dd...413
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Litt vanskelig vinkel på bildet, men det kan minne litt om en bakers cyste. I så fall er det ikke noe alvorlig. Hos voksen kan en slik cyste være tegn på problemer i kneleddet, men en slik sammenheng er det normalt ikke hos barn, og regnes som helt ufarlig. Men kuler skal alltid sjekkes ut for sikkerhets skyld. Ring legekontoret i morgen og be om en time, så får du det ut av verden. Anonymkode: c3e36...885
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Takk! Her er et annet bilde Anonymkode: 9e6dd...413
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: så hyserisk du er Anonymkode: f66ca...51e Vel, hvis barnet ditt hadde hatt en kul du ikke visste hva var, og du googlet det, tror jeg du også ville kjent på litt nervøsitet... Anonymkode: 32547...4f5
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 Grundig undersøkt på Volvat. Sannsynligvis ikke Bakers cyste (hun ble undersøkt av tre leger). Masse blodprøver og henvisning til røntgen/ultralyd. Legen konsulterte barneonkolog (spesialist i barnekreft) på Riksen, som mente at konsistensen tilsa noe godartet (heldigvis), men må undersøkes nærmere snarlig. Legen ringer meg kontinuerlig etter som blodprøvesvarene kommer. Foreløpig alt normalt, ingenting som tyder på kreft eller leddsykdom. Men må altså undersøkes radiologisk før vi slapper helt av. Anonymkode: 9e6dd...413
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #9 Skrevet 10. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Grundig undersøkt på Volvat. Sannsynligvis ikke Bakers cyste (hun ble undersøkt av tre leger). Masse blodprøver og henvisning til røntgen/ultralyd. Legen konsulterte barneonkolog (spesialist i barnekreft) på Riksen, som mente at konsistensen tilsa noe godartet (heldigvis), men må undersøkes nærmere snarlig. Legen ringer meg kontinuerlig etter som blodprøvesvarene kommer. Foreløpig alt normalt, ingenting som tyder på kreft eller leddsykdom. Men må altså undersøkes radiologisk før vi slapper helt av. Anonymkode: 9e6dd...413 Veldig bra du tok det på alvor, Hi, og kom så fort til for å sjekke det! Bra du har langt bedre vett enn anonym 51e (men det er jo tydeligvis samme bruker som skriver samme intetsigende svar i mange tråder for tiden). Godt legene tar det så alvorlig og sjekker henne så fort. Sikkert stor lettelse for deg at du får tilbakemelding på blodprøvene fortløpende også. Håper det bare er godartet og at dere kan puste lettet ut snart! <3 Og igjen - bra du følger med og tar slikt på alvor! Anonymkode: c3e36...885
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #10 Skrevet 10. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Veldig bra du tok det på alvor, Hi, og kom så fort til for å sjekke det! Bra du har langt bedre vett enn anonym 51e (men det er jo tydeligvis samme bruker som skriver samme intetsigende svar i mange tråder for tiden). Godt legene tar det så alvorlig og sjekker henne så fort. Sikkert stor lettelse for deg at du får tilbakemelding på blodprøvene fortløpende også. Håper det bare er godartet og at dere kan puste lettet ut snart! <3 Og igjen - bra du følger med og tar slikt på alvor! Anonymkode: c3e36...885 Takk for det! Jeg tror nok egentlig de fleste foreldre ville sjekket ut en sånn kul hos barnet sitt, selv anonym over her! :-) HI Anonymkode: 9e6dd...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå