Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Dere som bruker tørr mopp på gulvene,åssen vasker dere moppene? Blir jo mye støv og bøss på moppen så føler ikke blir rein av og bare børste av eller ta bort støvet/bøsset.. kan de vaskes i vanlig vaskemaskin? Og åssen grader?? Anonymkode: 10884...113
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Så klart jeg vasker moppene, de blir jo skitne. Jeg vasker på som oftest på 60, av og til på 90 grader. Vasker de kun sammen med diverse kluter (ikke kjøkken), det er fordi de bøsser gjerne litt. Husk at du aldri skal ha skyllemiddel på de. Rist de godt fær de vaskes Anonymkode: 4fa71...8a6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Bruker engangs. Genialt! Anonymkode: 575c9...769
Leverpostei Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker engangs. Genialt! Anonymkode: 575c9...769 Ikke så genialt for miljøet, da. Jeg bruker tørrmopp fra Norwex, og børster av den med en gummibørste. Vasker den selvsagt i maskinen på 60 grader ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå