Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 De forlanger tilrettelegging med mat, garderober, ikke julesanger osv osv . Men nå skal vi feire 17. Mai og hvem er det som boikotter øving av sanger og viser ingen respekt for flagg eller var tradisjon? Jo barn som ikke er 100 % norske . det er så dårlig gjort. Anonymkode: dc924...298
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: De forlanger tilrettelegging med mat, garderober, ikke julesanger osv osv . Men nå skal vi feire 17. Mai og hvem er det som boikotter øving av sanger og viser ingen respekt for flagg eller var tradisjon? Jo barn som ikke er 100 % norske . det er så dårlig gjort. Anonymkode: dc924...298 Kan du gi noen konkrete og dokumenterte eksempler på det du nevner der øverst? Så vidt meg bekjent finnes det ingen skoler som ikke øver på julesanger eller som har måttet bygge om garderobene? Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Ja, de forlanger, men hvorfor gir vi etter?? Stå på krava! Anonymkode: 4232a...21b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, de forlanger, men hvorfor gir vi etter?? Stå på krava! Anonymkode: 4232a...21b Har du eksempler på noen som har forlangt noe og at det har blitt gitt etter for det? Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Har du noen kilder på dette? Anonymkode: f4602...be1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du eksempler på noen som har forlangt noe og at det har blitt gitt etter for det? Anonymkode: 23ef5...165 Bare på skolen her: ikke sitte ved siden av motsatt kjønn i klassen, kjønnsdelt svømmeundervisning, ikke svin på bordet ved felles lunch og så videre.. Anonymkode: 4232a...21b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bare på skolen her: ikke sitte ved siden av motsatt kjønn i klassen, kjønnsdelt svømmeundervisning, ikke svin på bordet ved felles lunch og så videre.. Anonymkode: 4232a...21b Da hadde jeg bare tatt med svinekjøttboller i tomatsaus og sagt det var kylling😂 Anonymkode: 03f69...09b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare på skolen her: ikke sitte ved siden av motsatt kjønn i klassen, kjønnsdelt svømmeundervisning, ikke svin på bordet ved felles lunch og så videre.. Anonymkode: 4232a...21b Hvilken skole da? For det har jeg litt vanskelig for å tro på, gitt. (Kjønnsdelt svømmeundervisning er for øvrig ikke noe som har kommet med innvandrerne. Vi hadde det på ungdomsskolen fordi det ble mye rare distraksjoner av blanda grupper. Både i svømming og kroppsøving.) Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #10 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da hadde jeg bare tatt med svinekjøttboller i tomatsaus og sagt det var kylling😂 Anonymkode: 03f69...09b Du vet at muslimer ikke kommer til helvete selv om de kommer til å spise svin, sant? De bare ser på det som ekkelt. Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #11 Skrevet 8. mai 2018 Næmmen, så trist st du blir sint da Heldigvis betyr du ingenting. Anonymkode: a2632...078
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #12 Skrevet 8. mai 2018 I nesten alle sakene hvor det har blitt påstått at muslimer har nektet skolene kors, gudstjeneste, synge julesanger osv, viser det seg at det er human - etikerne om står bak. Men muslimene er fine å skylde på uansett hva som skjer. Anonymkode: 0b5d1...9eb
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #13 Skrevet 8. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken skole da? For det har jeg litt vanskelig for å tro på, gitt. (Kjønnsdelt svømmeundervisning er for øvrig ikke noe som har kommet med innvandrerne. Vi hadde det på ungdomsskolen fordi det ble mye rare distraksjoner av blanda grupper. Både i svømming og kroppsøving.) Anonymkode: 23ef5...165 Samme her. Vi hadde kjønnsdelt svømming og gym både på ungdomskolen og på videregående. Vi hadde en i klassen som var halvt svensk, men jeg tror ikke det var han som var pådrivern. Anonymkode: a41ae...03a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #14 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Samme her. Vi hadde kjønnsdelt svømming og gym både på ungdomskolen og på videregående. Vi hadde en i klassen som var halvt svensk, men jeg tror ikke det var han som var pådrivern. Anonymkode: a41ae...03a Blir det rett fordi det har vært sånn her før? Før 1913 hadde ikke kvinner stemmerett heller, akkurat som i mange muslimske land i dag. Er det rett av den grunn? Anonymkode: 4232a...21b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #15 Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir det rett fordi det har vært sånn her før? Før 1913 hadde ikke kvinner stemmerett heller, akkurat som i mange muslimske land i dag. Er det rett av den grunn? Anonymkode: 4232a...21b Akkurat kroppøving og svømming ser jeg at det er store fordeler ved å holde kjønnsdelt, uten at det har noe med innvandring å gjøre. Det er bare dumt å sklde på innvandrerne for ting som har helt andre årsaker. Barna mine har forrsten utenlandsk får. De er likevell med på alt på 17.mai. Den ene spiller i korps. Begge øver på nasjonalsangene og på å gå i tog. De bruker bunad og norske flagg. Sånn er det med de andre elevene med innandrerbakgrunn også. De få som nekter å være med er barn av det jeg regner med er humanetikere (eventuelt bare ikke veldig religiøse kristne), norske foreldre som kommer fra en annen plass i landet. Anonymkode: a41ae...03a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #17 Skrevet 8. mai 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: I nesten alle sakene hvor det har blitt påstått at muslimer har nektet skolene kors, gudstjeneste, synge julesanger osv, viser det seg at det er human - etikerne om står bak. Men muslimene er fine å skylde på uansett hva som skjer. Anonymkode: 0b5d1...9eb Eller tvert imot at skolen selv har bestemt seg for å fjerne noe, fordi de registrerer at barn av Jehovas vitner blir holdt hjemme når festen heter vinterfest eller når det skal lages julepynt. Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #18 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Eller tvert imot at skolen selv har bestemt seg for å fjerne noe, fordi de registrerer at barn av Jehovas vitner blir holdt hjemme når festen heter vinterfest eller når det skal lages julepynt. Anonymkode: 23ef5...165 * når festen heter nissefest! Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #19 Skrevet 8. mai 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat kroppøving og svømming ser jeg at det er store fordeler ved å holde kjønnsdelt, uten at det har noe med innvandring å gjøre. Det er bare dumt å sklde på innvandrerne for ting som har helt andre årsaker. Barna mine har forrsten utenlandsk får. De er likevell med på alt på 17.mai. Den ene spiller i korps. Begge øver på nasjonalsangene og på å gå i tog. De bruker bunad og norske flagg. Sånn er det med de andre elevene med innandrerbakgrunn også. De få som nekter å være med er barn av det jeg regner med er humanetikere (eventuelt bare ikke veldig religiøse kristne), norske foreldre som kommer fra en annen plass i landet. Anonymkode: a41ae...03a Humanetikere feirer 17.mai og synger julesanger, altså... Anonymkode: 23ef5...165
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #20 Skrevet 8. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Humanetikere feirer 17.mai og synger julesanger, altså... Anonymkode: 23ef5...165 Sikkert, men disse boikotter alt av skolens arrangeang, nekter å være med i toget, nekter å være med på dugnadsarbeid,får lov til å gå hjem når det skal øves osv. De bidrar ingenting hverken til lokalmiljøet eller klassemiljøet, men det har nok lite lite med at de er humanetikere å gjøre som at det er innandrer bakgrunn som er årsaken for dem hi snakker om. Anonymkode: a41ae...03a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #21 Skrevet 8. mai 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat kroppøving og svømming ser jeg at det er store fordeler ved å holde kjønnsdelt, uten at det har noe med innvandring å gjøre. Det er bare dumt å sklde på innvandrerne for ting som har helt andre årsaker. Barna mine har forrsten utenlandsk får. De er likevell med på alt på 17.mai. Den ene spiller i korps. Begge øver på nasjonalsangene og på å gå i tog. De bruker bunad og norske flagg. Sånn er det med de andre elevene med innandrerbakgrunn også. De få som nekter å være med er barn av det jeg regner med er humanetikere (eventuelt bare ikke veldig religiøse kristne), norske foreldre som kommer fra en annen plass i landet. Anonymkode: a41ae...03a Jeg kan faktisk ikke se en eneste fordel med kjønnsdelt kroppsøving. Hva mener du er fordelene med det? Anonymkode: df9ff...99b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #22 Skrevet 8. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikkert, men disse boikotter alt av skolens arrangeang, nekter å være med i toget, nekter å være med på dugnadsarbeid,får lov til å gå hjem når det skal øves osv. De bidrar ingenting hverken til lokalmiljøet eller klassemiljøet, men det har nok lite lite med at de er humanetikere å gjøre som at det er innandrer bakgrunn som er årsaken for dem hi snakker om. Anonymkode: a41ae...03a Er du villa paprika? Anonymkode: 03f69...09b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #23 Skrevet 8. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan faktisk ikke se en eneste fordel med kjønnsdelt kroppsøving. Hva mener du er fordelene med det? Anonymkode: df9ff...99b Enig! Dette er naturlig omgang der ungene kan lære seg å respektere hverandre, uten voldsom tildekking. Anonymkode: 4232a...21b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #24 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg kan faktisk ikke se en eneste fordel med kjønnsdelt kroppsøving. Hva mener du er fordelene med det? Anonymkode: df9ff...99b Treningen kan tilpasses styrken, hurtigheten, smidigheten osv til det kjønnet som har time. Ofte er det ene kjønnet vesentlig bedre enn det andre til øvelsene. Elevene blir da vurdert ut fra hva man kan forvente av deres kjønn, ikke motsatt kjønn. Det er mye som kan være pinlig med kropp og kjønn i puberteten. Mange vil føle seg friere til å utfolde seg når de bare trener sammen med samme kjønn. Mer trening og mindre kikking, fnising og kommentering av andre. Anonymkode: a41ae...03a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #25 Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du villa paprika? Anonymkode: 03f69...09b Nei, men jeg liker paprika. Hvorfor skulle jeg vete det? Anonymkode: a41ae...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå