Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Er det sånn når dere koser med hunden deres, at dere biter tennene hardt sammen fordi den er så søt? Jeg biter dem sammen så det er like før de knekker. Hunden min er så ufattelig, uutholdelig, ubegripelig søt. Lurer på hva det kommer av, at man må bite tennene sammen bare fordi noen er søte. Eller er det bare meg? Anonymkode: b4760...577
Milla1986 Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Ja, jeg gjør også det! Men jeg vet ikke hva det kommer av:D
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Har jeg aldri hørt noen gjøre, og her ikke gjort det selv. Jeg blir motsatt, slapper mer av. Om du biter tennene sammen når du klapper den kan det kanskje være fordi hendene og munnen er så nært knyttet sammen i hjernen at noen kobler inn det ene når de bruker det andre - litt sånn som de som alltid står med åpen munn når de skal legge maskara? Eller er det at du egentlig blir rørt over følelsene du har for hunden og biter sammen tennene for å ikke få følelsesutbrudd? Anonymkode: db2ac...8fa
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Jeg biter ikke tennene sammen når noe eller noen er nusselig. Jeg prater tullespråk. Anonymkode: 2cb5b...40a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Ikke hørt om. Men mine er innmari søte, altså.. Anonymkode: 9c1b8...db3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Hm, så rart at så gjør det. Trodde liksom det var helt normalt, jeg, he he. Er dere sikre på at dere ikke gjør det? Prøv å legge dere inntil hunden, stikke nesa godt inn i pelsen på hodet dens og snuse inn den gode lukten....E Anonymkode: b4760...577
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Jeg elsker pels dyr.Å kose med katten min er det beste jeg vet.Vi sover sammen i mange timer.Lykke☺ Anonymkode: 9264e...f44
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Nei, hunden min er bare sånn helt vanlig søt og jeg smiler og snakker normalt til den, ingen knip i kjever eller andre steder. Anonymkode: 24dfc...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå