Gå til innhold

Julegaver til elleve barn i alderen 8-22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tante til elleve barn i alderen 8 til 22 år. Ganske likt fordelt med gutter og jenter i alle aldere. Noen av dem har jeg ikke så veldig mye kontakt med annet enn på familiemiddag i jula. Jeg har ikke så veldig god råd, men ønsker å gi en oppmerksomhet til dem. Er det noen som kan tenke seg noe som er OK å gi til ca 100/150 kroner per? Noe man ofte kan finne på tilbud? (Fellesgaver som brettspill utgår, da det er litt for store sprik i alder og kjønn innen familiene, til at man finner gaver som fenger hos alle)

Tar i mot alle slags tips! :D

Anonymkode: dbb19...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker, men det er ganske lenge til jul. 

Anonymkode: fe431...b9c

Skrevet

Gutter : iTunes gavekort , PlayStation gavekort, sokker , boxere, voks til håret.

Jenter: sokker, hårprodukter, dagbok, bøker, topper, genser , votter, lue, sjal

sikkert mye mer, men noen tips ihvertfall :)

Skrevet

100 kr til hver

Anonymkode: 04fe3...a21

Skrevet

Kan du strikke er jo votter og sokker supert både for store og små ❤️ Mine unger elsker sånne gaver, og har fått nydelige luer, halser og votter fra ei som er kjempeflink å sy også. Neppe så mange kr i stoff for de, men så fine og så mye omtanke i dem. Ellers er jo bøker og kinobilletter en vinner. Øredobber til alle jenter i alle aldere..... 

eller noe å gjøre ilag? Inviter dem på tantemiddag med film og spill en gang iløpet av året? Blåtur med pølse og stjerneskudd? Ulike ting avhengig av alder? 

Anonymkode: a04b2...b7a

Skrevet

Hvis det er søsken i lik alder kan de jo få en fellesgave som f.eks spill

Skrevet
46 minutter siden, Helene Harepus skrev:

Hvis det er søsken i lik alder kan de jo få en fellesgave som f.eks spill

Les Hi😉

Skrevet
4 minutter siden, SharonNeedles skrev:

Les Hi😉

Ups, leste litt for fort der gitt! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...