Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 I fjor kjøpte jeg meg "ny" bil. Det er en 2014 modell og jeg er veldig fornøyd med den bortsett fra én ting: den lukter fjøs inni! Ikke hver dag, men plutselig dukker den fjøslukten opp. Jeg har spekulert i om forrige eier bodde på gård, men uansett, hvordan kan jeg bli kvitt lukten? Den luktet ny bil når jeg kjøpte den (gjennom forhandler), så den må ha vært skikkelig rengjort, men altså; fjøs! 🤪 Anonymkode: 992ef...601
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Bytt alle filtrene, og sjekk AC anlegget. Rens alt stoff. Eddik kan fjerne lukt over tid. Anonymkode: affe7...94d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Vi hadde rar lukt i bilen, som gradvis ble verre og verre. Fant tilslutt en død krabbe i brønna i bagasjerommet sammen med reservedekket... (Vi hadde tatt med krabbe hjem til middag en gang) Anonymkode: d9bed...19b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Sjekk luftfilterene. Det luktet våt katt i min bil, og det kom fra luftfilter, men jeg hadde en eldre bil enn deg da. Anonymkode: 3abcf...009
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Hi her. Forrige bil jeg hadde med A/C luktet sur melk når jeg måtte bytte filtrene. Og jeg har opplevd å h en død gnager i veggen en gang. Det lukter ikke likt som det i det hele tatt. Det lukter mer som om noen har parkert bilen i et fjøs over lang tid, og så sitter lukten igjen i bilen. Skal sjekke hva det vil koste å bytte alle filtrene. Et det noen som vet om det er dyrt? Anonymkode: 992ef...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå