Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Hei damer! I starten av august fyller mannen 30. Han er verdens beste! Vi har snart tre barn, termin med siste i slutten av juni. Nå lurer jeg på hva jeg skal gi han i bursdagsgave. Er jo litt begrenset hva man kan gjøre med en nyfødt og jeg synes heller ikke noe om å ha pass lenge når de er så små. Gikk på overtid med de andre ungene, så tipper at baby er omkring 1 mnd på bursdagen hans. Lurer derfor litt på å sende han og eldste på tur sammen i gave. Vi har ikke de helt store planene for sommeren da vi også flytter, så tenkte det var greit at det skjedde noe for henne også. Mannen har alltid drømt om å ta med ungene på Old Trafford, så tenkte å bestille en fotballtur for han og eldste i første serierunde av Premier League hvis United har hjemmekamp da. Hvis de ikke har hjemmekamp, kan Community Shield vurderes hvis United vinner FA cupen. Hva tenker dere om dette? Har dere andre forslag som kommer på maks 15.000 kr? Er det innafor å kjøpe tur i bursdagsgave uten å delta på den? Har egentlig ingen andre planer for hva jeg kan gi, så alle forslag mottas med takk Anonymkode: 2ed1c...306
Frulakris Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Dette hadde vært midt i blinken for mine! Gjør ingenting at du ikke blir med, reis ut og spis en god middag, kinotur eller noe annet sammen siden du ikke blir med.
MTF Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Høres ut som en fantastisk gave! Her mannen også United-fan og hadde elsket å ta med seg guttungen (som også er fan) på en sånn kamp.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Høres helt fantastisk ut. Det hadde min mann også digget, ikke United da, men liverpool. Han drømmer om å ta en eller begge ungene med på kamp Anonymkode: c894d...dc0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Takk for støtten, da skal jeg kjøre på og bestille så snart kamp-programmet er lagt! Håper bare det samarbeider med oss, så det kommer en hjemmekamp i sommerferien... Kan jo ikke gå glipp av skolestart. Eventuelt, hvis første serierunde f.eks. går mot et Londonlag, kunne det vært noe, tror dere? Eldste er skikkelig pappajente, så tror de kommer til å kose seg uansett. Skal slenge på en middagsinvitasjon med meg selv også. Tar fortsatt imot flere forslag på gave. Vanskelig dette her... Anonymkode: 2ed1c...306
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Har en fotball-fan her i huset også og han drømmer allerede om å ta med sønnen vår på PL-kamp. Sønnen vår er ikke født enda 😂 Kjempeflott gave som han garantert blir glad for! Anonymkode: b9c62...068
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Shit pomfrit. Ser nå at ungen sitt pass straks går ut, dvs før august. Off. Hvordan i granskauen skal jeg overbevise far om at det er lurt med nytt pass nå når han ikke vet at de skal til utlandet senere i sommer? HI Anonymkode: 2ed1c...306
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Shit pomfrit. Ser nå at ungen sitt pass straks går ut, dvs før august. Off. Hvordan i granskauen skal jeg overbevise far om at det er lurt med nytt pass nå når han ikke vet at de skal til utlandet senere i sommer? HI Anonymkode: 2ed1c...306 Hvor gammel er eldste? Snakk med henne og forklar at dere må holde det hemmelig for pappa, og at dere derfor skal si til han at hub skal være med ei venninne på Kiel-båten eller noe annet i løpet av sommeren. Noe som kan høres naturlig ut så klart Anonymkode: 58295...5ef
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er eldste? Snakk med henne og forklar at dere må holde det hemmelig for pappa, og at dere derfor skal si til han at hub skal være med ei venninne på Kiel-båten eller noe annet i løpet av sommeren. Noe som kan høres naturlig ut så klart Anonymkode: 58295...5ef Hun er skolestarter, så litt i minste laget for det. Men kanskje jeg skal få med svingemor/ mine foreldre på tanken om Kielferga? Liker hvordan du tenker Anonymkode: 2ed1c...306
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 Men er det seriekamper i løpet av sommeren da? Er vel pause til høsten igjen? Anonymkode: c204e...a34
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er det seriekamper i løpet av sommeren da? Er vel pause til høsten igjen? Anonymkode: c204e...a34 Første runde går i helga omkring 11.august Anonymkode: 2ed1c...306
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 Hvor mange år er nest eldste ? Anonymkode: ee7ca...f2d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange år er nest eldste ? Anonymkode: ee7ca...f2d Halvannet! Anonymkode: 2ed1c...306
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #15 Skrevet 10. mai 2018 Det går superkjapt å få pass nå! Du kan bestille like før. Ring og sjekk der du bor. En del av gavens beskrivelse kan være at han må fikse pass til jentungen fordi de to skal på tur sammen Anonymkode: 1f6a6...047
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #16 Skrevet 10. mai 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Halvannet! Anonymkode: 2ed1c...306 Oki ! Anonymkode: ee7ca...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå