Gå til innhold

Gravid, og det svir litt i pimpernellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt, ikke mye. Det har vært sånn i et døgn nå. Jeg har tidligere vært veldig plaget med uvi, da har jeg vært tissetrengt hele tiden og svien har eskalert fort. Nå er det altså kun litt svie og ingenting annet. Jeg har ikke hatt sex siden jeg er en hvalross, så det er heller ikke det som gjør det. 

Noen som har hatt noe lignende? 

Anonymkode: 65f24...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pimpernellen?? 😂😂😂

Anonymkode: 5ff63...28c

Skrevet

Har du hatt uvi imens du var gravid? Hvis ikke er det ofte annerledes under en graviditet. Jeg hadde en uoppdaget uvi, som gikk over i uoppdaget nyrebekkenbetennelse, som igjen satte i gang rier i uke 32. Ville med andre ord helt klart levert en urinprøve hos lege.

Andre ting kan være sopp, ubalanse i pH-verdiene der nede, du kan ha blitt sår fordi det er mer fuktig der enn ellers osv. Det kan altså være alt fra ingenting til alt, så ring legen, du! ;)

Anonymkode: 03ca3...1ee

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare litt, ikke mye. Det har vært sånn i et døgn nå. Jeg har tidligere vært veldig plaget med uvi, da har jeg vært tissetrengt hele tiden og svien har eskalert fort. Nå er det altså kun litt svie og ingenting annet. Jeg har ikke hatt sex siden jeg er en hvalross, så det er heller ikke det som gjør det. 

Noen som har hatt noe lignende? 

Uvi under graviditet kan trigge rier (irritert livmor), og prematur fødsel. Så det er veldig viktig å behandle om du har det. Lever prøve i dag :) 

Anonymkode: 92bdb...72b

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du hatt uvi imens du var gravid? Hvis ikke er det ofte annerledes under en graviditet. Jeg hadde en uoppdaget uvi, som gikk over i uoppdaget nyrebekkenbetennelse, som igjen satte i gang rier i uke 32. Ville med andre ord helt klart levert en urinprøve hos lege.

Andre ting kan være sopp, ubalanse i pH-verdiene der nede, du kan ha blitt sår fordi det er mer fuktig der enn ellers osv. Det kan altså være alt fra ingenting til alt, så ring legen, du! ;)

Anonymkode: 03ca3...1ee

Har aldri hatt det som gravid, nei. Har time hos lege i overmorgen, leverer urinprøve da 😊 Sopp er det ikke, for det har jeg hatt før. Kjentes helt annerledes ut. Ubalanse i ph-verdier kan det jo være. Kanskje jeg skal prøve å drikke mye syrlig væske? 🧐 

Hi 

Skrevet

Du må levere urinprøve i dag, det kan forverre seg akutt og du kan ende opp med nyrebekkenbetennelse.

Anonymkode: 07746...291

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pimpernellen?? 😂😂😂

Anonymkode: 5ff63...28c

I dette tilfellet dreier det seg om Den Røde Pimpernell...

Anonymkode: f241b...7f5

Skrevet
På 7.5.2018 den 10.09, Anonym bruker skrev:

Du må levere urinprøve i dag, det kan forverre seg akutt og du kan ende opp med nyrebekkenbetennelse.

Anonymkode: 07746...291

Du bør levere urinprøve omtrent asap. Jeg mistet babyen min i uke 13 pga det 

Anonymkode: 6f9ea...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...