Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Vi prøver og bli gravide igjen for 3.gang. lillemor er 1år og ammes fremdeles. Fikk en menstruasjon og vi kjørte på. Håpet på regelmessig syklus men det kom ingen mens mnd etter og tok en test 5 dager etter forventet mens. Den var negativ. Har igrunn ikke noe typiske symptomer men er små kvalm veldig ofte. Har i mine 2 tidligere svangerskap heller ikke hatt kvalme så dette er heller ikke grunn å tro er graviditet. Jeg tok omega 3 fra før men begynte vitamintilskudd ( uten a, d og k vitamin ) og folat for en mnd siden å lurer på om dette kan være grunnen ? Har vært slik siste 2 ukene av å på, ikke dårlig allmenntilstand og det kommer som oftest på ettermiddag/ kveld. Anonymkode: 68582...9a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Ja, det kan de være. jeg blir uvel av de fleste vitaminer av en eller annen grunn, spesielt multivitaminer er ille. Må jeg ta, så tar jeg de på kvelden, da er det litt bedre Anonymkode: eec99...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå