Gå til innhold

Er der veldig tøft å ta en master i spesialpedagogikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp startet på bacheloren min som barnehagelærer og lurer på om det er veldig mye tøffere å ta masteren (kombinert med 100% jobb og to barn)

Anonymkode: 16c53...854

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nettopp startet på bacheloren min som barnehagelærer og lurer på om det er veldig mye tøffere å ta masteren (kombinert med 100% jobb og to barn)

Anonymkode: 16c53...854

Master er et studium på høyere nivå enn bachelor. Å ha 100% studier og 100% jobb kan kanskje gå for supermennesker og folk uten barn som styrer sin egen fritid. 

Jeg har tatt master og full jobb var uaktuelt. I tillegg hadde jeg en rytme som var slik at jeg kom i gang i 11 tiden og kunne holdt på til utpå kvelden. Men 16:00 kom barna hjem, så den muligheten hadde jeg ikke.

En mastergrad er ikke en liten hobby, anbefaler ikke å jobbe 100%.

Anonymkode: 7e3f9...8e1

Skrevet

Veldig, veldig kjekt, og helt overkommelig. Men 100% jobb? Kanskje, men ikke ved et heltidsstudium. Jeg jobber 50% mens jeg skriver masteroppgaven på normert tid, og hadde ikke valgt det igjen. Har ingen fritid - jobber med oppgaven hvert ledige sekund på kveld og i hele helga. Lite tid og overskudd til de to barna mine, venner og familie. Har heldigvis en super mann! 

Anonymkode: a86cd...ef6

Skrevet

Tok master med tre små barn. Helt sinnsyk arbeidsmengde. Jobbet litt deltid ved siden av. Hardt studie. Har dog drømmejobben i dag 😊

Anonymkode: 9af76...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...