Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Jeg har nettopp startet på bacheloren min som barnehagelærer og lurer på om det er veldig mye tøffere å ta masteren (kombinert med 100% jobb og to barn) Anonymkode: 16c53...854
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har nettopp startet på bacheloren min som barnehagelærer og lurer på om det er veldig mye tøffere å ta masteren (kombinert med 100% jobb og to barn) Anonymkode: 16c53...854 Master er et studium på høyere nivå enn bachelor. Å ha 100% studier og 100% jobb kan kanskje gå for supermennesker og folk uten barn som styrer sin egen fritid. Jeg har tatt master og full jobb var uaktuelt. I tillegg hadde jeg en rytme som var slik at jeg kom i gang i 11 tiden og kunne holdt på til utpå kvelden. Men 16:00 kom barna hjem, så den muligheten hadde jeg ikke. En mastergrad er ikke en liten hobby, anbefaler ikke å jobbe 100%. Anonymkode: 7e3f9...8e1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Veldig, veldig kjekt, og helt overkommelig. Men 100% jobb? Kanskje, men ikke ved et heltidsstudium. Jeg jobber 50% mens jeg skriver masteroppgaven på normert tid, og hadde ikke valgt det igjen. Har ingen fritid - jobber med oppgaven hvert ledige sekund på kveld og i hele helga. Lite tid og overskudd til de to barna mine, venner og familie. Har heldigvis en super mann! Anonymkode: a86cd...ef6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Tok master med tre små barn. Helt sinnsyk arbeidsmengde. Jobbet litt deltid ved siden av. Hardt studie. Har dog drømmejobben i dag 😊 Anonymkode: 9af76...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå