Gå til innhold

Jeg vil gå fra samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier jeg greier ikke mer av mange forskjellige grunner, mye fordi jeg føler jeg kveles. Han er aldri interessert i noe annet enn å sitte hjemme å spille på pc eller lese/sove. Så jeg har ikke hatt en eneste kveld for meg selv nå på 6 mnd, og jeg føler jeg snart går på veggen. Det hjelper ikke at vi bor i ei lita leilighet så han har pcen i samme rommet som tven så jeg må alltid sitte å se på og høre når han spiller. Når jeg prøver å forklare dette til han blir han sur fordi han ikke skjønner hvorfor jeg trenger tid for meg selv, han kan jo bare gå på soverommet... Han har lagt på seg og veier nå 120 kg så jeg greier ikke lengre sex. Dette har også ført til at han snorker høyt så jeg ikke klarer sove sammen med han. Han blir gjerne også sur fordi jeg går ut av rommet enda han vet hvorfor. Han har også fått flere svetteutslett pga vekten, blant annet i lysken så han driver hele tida å klør seg der å det er skikkelig ekkelt ettersom jeg må minne han på håndhygiene. Dette fører også til at oralsex er uaktuelt, det er ikke veldig appetittelig å stikke hodet ned der så mye som han driver å klør og gnir hver dag der nede. Det nytter ikke å diskutere ting med han, for han tar aldri feil. Ei heller sier han unnskyld når vi har en krangel, for det er alltid min feil at de starter.

Puh skrev mer enn jeg hadde tenkt, trengte en utblåsning.. Nå lurer jo jeg på hvordan det blir med økonomien min da. Vi har ingen felles barn, men jeg har to fra et tidligere forhold som jeg var enslig forsørger for når jeg møtte han. Det er nå 4 år siden. Jeg leste at du får skattefradrag for enslig forsørger når du har vært enslig i ett år, dette kan vel ikke stemme? Må jeg og han til noe mekling, vi har jo ingen felles barn? Holer det at han registrerer hos folkeregisteret at han ikke bor her lengre? Har skjønt at jeg kan få litt ekstra barnetrygd og skattefradrag, håper jo dette kan skje fort når han flytter, for jeg vil slite veldig med å klare meg kun på det jeg har nå. Men jeg kan ikke være med han mer, jeg må ut uansett. Håper bare jeg finner ut av dette så jeg og ungene klarer oss økonomisk, håper noen som vet kan hjelpe. De er forøvrig 9 og 12 år gamle.

Anonymkode: 7bb71...e7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret er bare et must hvis man har felles barn. Du kan få utvidet barnetrygd , men da må du ikke være registrert på samme adresse som han. 

Du får vel bidrag eller bidragsforskudd ?

Anonymkode: 3f708...8d4

Skrevet

Du har skrevet om han før, ikke sant? Han holder fremdeles på i samme tralten. Her er det bare å flytte eller kaste han ut. 

Anonymkode: fd8bc...bd8

Skrevet

Jeg følte meg så truffet av innlegget ditt! Her er det omtrent det samme. Bor trangt, pc midt i stuen som er på nesten hele døgnet. Sitter ALLTID stille og hiver innpå med kalorier. Vekten viser mer enn 120kg, snorker noe helt forferdelig. Har ikke sovet i samme seng på sikkert fem år. Orker ikke tanken på sex. Lei av å sove på sofaen. Jeg er selvfølgelig roten til alt ondt. 

Syns nesten du er heldig som ikke har felles barn med han.

Ønsker deg lykke til! Tror det ordner seg for deg😊

Anonymkode: 57a03...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...