Gå til innhold

Bruker dere egne klær på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakker sykehusbag, og er usikker på hvor mye klær jeg skal ha med til meg selv. Jeg skal ha keisersnitt. Kanskje jeg bare kommer til å bruke sykehusskjorter? 

Anonymkode: f9676...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte vaginalt da, men brukte mine egne klær. 

Skrevet

Du må uansett ha bukse til skjortene da.

Anonymkode: f4f67...c70

Skrevet

Jeg hadde planer om å bruke egne klær, men var veldig glad for muligheten til å bruke sykehusskjorter da jeg hadde altfor lite med meg. :P Svettet utrolig mye etter fødselen og skiftet 3-4 ganger om dagen. Og måtte bli i 5 dager pga gulsott.

Anonymkode: 704cf...5be

Skrevet

Jeg brukte kun egne klær på sykehuset. Men det kan du vel velge selv, jeg har dårlige opplevelser med sykehusklær i barndommen, og kunne ikke tenkt meg å tatt på meg en sykehusskjorte.

Anonymkode: c609b...473

Skrevet

Hadde ks og brukte bare egne klær. 

Skrevet

Jeg har brukt egne klær på dagtid og sykehusskjorter om natten. Samme på barnet. Hatt med klær til de også. 

Anonymkode: 7eaa9...c7d

Skrevet

Brukte egne klær til barnet. Men brukte stort sett sykehusskjorta på sykehuset. Tok på meg en joggebukse de få gangene jeg var ute av rommet 😉 Men kledde på meg egne klær når vi fikk besøk av besteforeldrene, og så hadde jeg så klart egne klær når jeg skulle reise hjem.

Anonymkode: 6dc38...d99

Skrevet

Ville tatt med noen lette hverdagskjoler. Det er vondt å ha buksen over keisersnittarret, og sykehusskjortene var ikke lange nok (eller fine nok) til at jeg følte det komfortabelt å rusle i gangen for å hente mat..

Anonymkode: 048df...31f

Skrevet

Hadde kunn på sykehusskjortene når jeg fødte. Dusjet og hadde på meg mine egne klær etterpå. 

Anonymkode: a5d65...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...