Gå til innhold

Vondt i ryggen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med låsning i skuldre/nakke. Den siste uken har jeg følt en «difus» smerte i brystet. Tenker det har med at jeg er så låst i øverste del av ryggen. I dag har smerten strålt fra nakken og ned venstre side i ryggen. Vondt om jeg trekker pusten dypt inn. Noen som har gode råd til hvordan bli bedre? Har gått endel til kiropraktor og føler det hjelper godt der og da. Har en livssituasjon med mye stress for tiden, så er nok en av årsakene til at jeg sliter.

Anonymkode: 30b9d...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bevegelse! Yoga på stuegulvet, en time med yoga, slynger, vekter eller pilates på treningssenter hvis du er medlem der, en tur på klatresenter/buldresenter/klatre i trær eller på lekeplassen sammen med barna. En skikkelig "klatrefjelltur" hvor du nærmest må klyve oppover stien. 

Alt som gjør at du får blodet til å strømme, og som beveger det vonde området. Gjerne med litt tyngde, slik at du faktisk må bruke musklene. 

Eventuelt massasje fra partneren :P

Anonymkode: f73e3...ab1

Skrevet

En behandler som ikke bare justerer men som også behandler muskler. Osteopat feks. 

Skrevet

Jeg svarte forresten tidligere i tråden, som #2. Jeg har omtrent akkurat samme plager, og det har bedret seg masse etter at jeg jobbet intensivt med kroppsholdningen min (både i sittende og stående stilling), og ble mer aktiv. Før tøyde jeg mye, men det hjalp ikke på sikt, og gjorde bare at det ble enda mer belastning på sener og ledd. Det ble ikke bedre før jeg fikk litt muskler tilbake, fikk tilbake en bedre holdning, og holdt meg mer i bevegelse :)

Anonymkode: f73e3...ab1

Skrevet

Jeg hadde nesten alltiid vondt i ryggen før og var stiv som en stokk om morgenen. Men så kjøpte jeg meg ny seng, madrass , overmadrass og ergonomisk hodepute. Det var virkelig en ny verden, har nesten aldri vondt i ryggen lenger.

Anonymkode: e4624...c12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...