Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Noen som har tatt det og vil fortelle meg litt om gangen i prosessen? Hva skal til for å få det innvilget, hvor lang ventetid er det og er det smertefullt i ettertid? Anonymkode: c5ed4...077
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Ble innvilget fordi jeg ville det selv. Ikke mye lekkasje på stresstesten. Tok 2 Paracet første kvelden ellers ikke noe. Tok ca 3-4 uker fra poliklinikk til operasjon. Anonymkode: 3a545...727
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Når lekker dere? Lekker dere bare ved trening? Eller lekker dere ellers også? Hvor stor lekkasje har dere som vurderes for operasjon? Er det lekkasje innimellom er hele tiden? Anonymkode: ffcf4...294
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Først var jeg hos fastlegen og fikk henvisning i oktober. Så ventet jeg på innkalling til undersøkelse på poliklinikken. Der var jeg i mai. Var inne til injeksjonsbehandlig (som ikke virket) i oktober. Det ble klart etter tre dager at behandlingen ikke var vellykket, men jeg måtte vente på halvtårskontroll. Ny kontroll i april. Ble satt på venteliste og ble operert i september. Så for meg tok det nesten to år fra henvisning til operasjon. Jeg lakk ved hosting, nysing, trening, latter, lange skritt, sitte på huk osv, men ikke ellers. Om det går noen grense for hvor mye man må lekke i døgnet for å få operasjon vet jeg ikke, men du får skjemaer du skal fylle ut, veie bind i et døgn og testes hos uroterapeut før det blir bestemt hva slags behandling du skal ha. Det er ikke sikkert at operasjon er løsningen for deg. Den var det for meg. Det gikk veldig greit og var lite vondt i ettertid. De første dagene kjentes underlivet litt herja ut, men ikke verre enn at paracet tok det. Tre dager sykemelding var standard. Anonymkode: f06d2...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå