Gå til innhold

Greit å feire klassebursdag på kristhimmelfarsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

!!

Anonymkode: aa06f...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok litt avbud eneste.

Anonymkode: 3aa00...ee8

Skrevet

Helt greit, men hadde ikke ventet stort oppmøte.

Anonymkode: 7bdf7...517

Skrevet

Helt greit. Vi prioriterer bursdager over det meste, og bryr meg lite om hviljen dag det er så lenge det ikke er julaften eller 17.mai. Men langhelger, blant annet denne reiser vi bort, og det er vi nok ikke alene om.

Anonymkode: 4ccd2...5fe

Skrevet

Du må regne med en del avbud, for det er skolefri fredag også så en del reiser nok bort.

Vi skal i konfirmasjon den torsdagen og reiser til andre kant av landet onsdag ettermiddag.

Anonymkode: 0ce6c...5ff

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må regne med en del avbud, for det er skolefri fredag også så en del reiser nok bort.

Vi skal i konfirmasjon den torsdagen og reiser til andre kant av landet onsdag ettermiddag.

Anonymkode: 0ce6c...5ff

Det er så morsomt med de som tror at alle i hele landet lever likt som seg selv. 

Her er det ikke hverken skole- eller barnehagefri så et selskap på himmelspretten hadde vært uproblematisk. 

Anonymkode: 53bf9...fc2

Skrevet

Her er det også fri på fredag og mange reiser bort på onsdag/torsdag siden det er langhelg 

Anonymkode: 4bfb4...763

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så morsomt med de som tror at alle i hele landet lever likt som seg selv. 

Her er det ikke hverken skole- eller barnehagefri så et selskap på himmelspretten hadde vært uproblematisk. 

Det er så morsomt med de som skal være nedlatende, bare for å dumme seg ut!

Kristi Himmelfart er fridag i hele landet.

Anonymkode: fc72a...6b1

Skrevet

Nei, hadde feiret tirsdag kveld, eller uken etter.

Anonymkode: 5adf7...aa5

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂jada, Kristi himmelfartsdag er fridag, fredagen etter er ikke. Ergo er det mange som ikke har langhelg. 

See? 😂😂😂😂😂😂

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂jada, Kristi himmelfartsdag er fridag, fredagen etter er ikke. Ergo er det mange som ikke har langhelg. 

See? 😂😂😂😂😂😂

Jeg er ikke den du forsøker å drite ut her. Forøvrig er det du som driter deg ut med alle de smileansiktene... Men veldig mange steder er dette en planleggingsdag. Det er heller ikke uvanlig at folk som i utgangspunktet ikke har fri den dagen, tar seg fri, for å få maks ut av fri-/feriedagene sine.

Til hi, jeg hadde ikke lagt det til den dagen, da dere kan risikere at mange ikke kommer.

Anonymkode: 51327...194

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke den du forsøker å drite ut her. Forøvrig er det du som driter deg ut med alle de smileansiktene... Men veldig mange steder er dette en planleggingsdag. Det er heller ikke uvanlig at folk som i utgangspunktet ikke har fri den dagen, tar seg fri, for å få maks ut av fri-/feriedagene sine.

Til hi, jeg hadde ikke lagt det til den dagen, da dere kan risikere at mange ikke kommer.

Det er fremdeles mange som ikke har fri den fredagen. Man tar seg ikke fri denne dagen om man har skoleunger. 

Anonymkode: 1cb89...662

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fremdeles mange som ikke har fri den fredagen. Man tar seg ikke fri denne dagen om man har skoleunger. 

Har du dårlig leseforståelse? Det er skrevet flere ganger at fredag  etter kristi himmelfarsdag er det planleggingsdag og mange skolebarn har fri.

Anonymkode: f1747...a6a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg la på litt ekstra med smilefjes siden hun jeg siterte tydeligvis syns det passet seg :) 

Poenget mitt er at det slett ikke er alle skoler som har fri den inneklemte fredagen, og det vet jo hi best hva som gjelder der de bor. Siden hun vurderer å ha bursdag på himmelspretten gikk jeg ut fra at det mest sannsynlig ikke er fridag, og dermed langhelg hos henne. Man tar jo ikke skoleunger fri en skoledag for å ha langhelg?

Det var bare det :) 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du dårlig leseforståelse? Det er skrevet flere ganger at fredag  etter kristi himmelfarsdag er det planleggingsdag og mange skolebarn har fri.

Det er også skrevet mange ganger at det langt fra gjelder alle.

Leseforståelse, sa du?

Skrevet

helt greit,men vi hadde ikke kommet, da vi drar på hytta på onsdagen,siden det er fri i både skolen og bhg her på torsdagen

Anonymkode: 8dba4...443

Skrevet

Våre skolebarn har ikke fri 18.mai. men vi drar til London 16. Mai og kommer hjem mandag 20.mai, så vi måtte meldt avbud til bursdag den helgen. Vi bestilte turen for 6 mnd siden, så uaktuellt å avbestille tur pga bursdag.

Anonymkode: 4a63e...52c

Skrevet

Herregud så mye kverulering i denne tråden! Den blir jo helt ødelagt av folk med mindreverdighetskomplekser som har sterkt behov for siste ordet. 

Anonymkode: a4109...551

Skrevet

Min hadde kommet

Anonymkode: afdf3...8da

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så påpekte jeg at det ikke er alle steder det er fri den fredagen. I kommunen jeg bor feks, er det ikke fri. Ingenting i veien med leseforståelsen min.

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg la på litt ekstra med smilefjes siden hun jeg siterte tydeligvis syns det passet seg :) 

Poenget mitt er at det slett ikke er alle skoler som har fri den inneklemte fredagen, og det vet jo hi best hva som gjelder der de bor. Siden hun vurderer å ha bursdag på himmelspretten gikk jeg ut fra at det mest sannsynlig ikke er fridag, og dermed langhelg hos henne. Man tar jo ikke skoleunger fri en skoledag for å ha langhelg?

Det var bare det :) 

Det er mange som tar seg fri, selv med skoleunger som egentlig ikke har fri. 

Hvorfor konkluderer du med at hun du siterte syns det passet med så mange smileansikter? 

Skrevet

Ville valgt en annen dag. Vi reiser bort siden det er langhelg for oss, tipper vi ikke er de eneste siden fredag er planleggingsdag her. 

Anonymkode: 02de1...371

Skrevet

Bare meg som trodde hun spurte om det var greit å ferier bursdag på en kristen høytidsdag? Jeg jobber i helsevesenet så tenker ikke over at det er langhelg og fri for alle andre, må jo på jobb uansett.

Anonymkode: fb574...696

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

- men ikkje alle har fri fredagen, og dermed langhelg, slik mange her skriv.  Her hadde det vore uproblematisk, sidan ungane skal på skulen fredagen, så dei fleste hadde hatt ein fridag heime.  Greit å ha noko å finne på på fridagen.

Skrevet

Her hadde det vært helt greit. Ikke fri på fredagen. 

Anonymkode: f6e65...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...