Gå til innhold

Knekt P-stav? krise


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stort problem dersom jeg har hatt p-stav i snart 2 år og for snart et år siden flyttet jeg til utlandet hvor de ikke har p-stav, min samboer skal alltid lekeslåss og alt det og flere ganger ble jeg slått i den mitt yrke hjelper heller ikke så mye der e treffer armen en del på jobb. sliter mye med å få sjekket nå om den er knekt, har meget vondt i armen og kan så vidt kjenne bak siden, kjenner jeg etter nøyere så føles p-staven knekt helt nederst, har ikke hatt så vondt i armen der p staven er. hva skal jeg gjøre for å få sjekket det? sliter og haster en del, og isåfall hvordan kan jeg få tatt den ut når ingen i min by har hørt om det før.

Anonymkode: 0a9ef...bc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan jo ta den ut uansett, vil jeg tro? God bedring! 

Anonymkode: fd13e...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...