Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Vi har fått en kjempemulighet til å bygge drømmehuset vårt! Plassen er perfekt og det er fint uteområde for barna osv. Men det er en ting som jeg har dårlig magefølelse over. Nærmeste naboene. Det er familiefolk med småbarn, men jeg har hørt at den ene naboen meldte den andre til barnevernet osv osv. Muligens hadde de sine grunner, men likevel sitter jeg her og tenker. Heldigvis er det flere naboer i nærheten, så vi er ikke «alene», men jeg er veldig skeptisk. Hadde det ikke vært for disse naboene så hadde jeg ikke nølt engang. Skal jeg slå dette ifra meg eller skal vi revurdere kjøpet av tomten? Anonymkode: 64dd4...779
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Et nabolag hvor det er folk som bryr seg om de som kanskje sliter er ikke det verste du kan bo i... Anonymkode: f8243...951
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Et nabolag hvor det er folk som bryr seg om de som kanskje sliter er ikke det verste du kan bo i... Anonymkode: f8243...951 Mulig. Men jeg vet ikke om det var nødvendig eller om det var noe de gjorde mot hverandre pga noe annet. Anonymkode: 64dd4...779
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Hvis du er så redd for Barnevernet er det neppe stedet for deg. Normalt å være redd for Barnevernet uten grunn? Nei Anonymkode: 81aa4...580
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 Hvilke naboer er det du bekymrer deg for? De som meldte, de som ble meldt eller de som sladret? Anonymkode: 7408d...57f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig. Men jeg vet ikke om det var nødvendig eller om det var noe de gjorde mot hverandre pga noe annet. Anonymkode: 64dd4...779 Så lenge du ikke driver med omsorgssvikt av dine barn så har du jo uansett ikke noe å frykte. Merkelig ting å være redd for... Anonymkode: f8243...951
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 Guri malla, lar du slike bagateller avgjøre tomtevalg? Hvis ja, så har du antakelig dine svin på skogen. Anonymkode: 2cf94...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå