Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hadd en sak opp til fylkesnemnda men vi anket saken opp til tingretten fordi foreldre ville ha barna hjem det har gått 5 månder siden vi anket saken vi venter på dato burde vi få dato når det har gått 5 måner nesten et halvt år fornuftig svar plis 

Anonymkode: 02c76...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt greit å forklare mer når du skriver om noe så komplisert. Tror jeg skjønte hva du mente og jo, svar om dato burde kommet..  skriv et brev der du/dere etterlyser fortgang i saken :)

Skrevet

Eller ikke nødvendigvis forklare mer, men ryddigere :)

Skrevet

Hva mener du?

Skrevet

skjønner ikke hva du mener her

Anonymkode: 30949...881

Skrevet

Kan formulere deg litt bedre? Hvem er vi? Er du fra barnevernet? Er du en av foreldrene? Skjønte ikke helt.

Anonymkode: 3e9a6...f6e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har hadd en sak opp til fylkesnemnda men vi anket saken opp til tingretten fordi foreldre ville ha barna hjem det har gått 5 månder siden vi anket saken vi venter på dato burde vi få dato når det har gått 5 måner nesten et halvt år fornuftig svar plis 

Kanskje litt lettere å svare om vi vet litt mer hva du snakker om. Og så kan det fort bli lettere å forstå om det blir puttet inn noen komma og punktum der de hører hjemme....

Anonymkode: ac695...3c2

Skrevet

﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽

Anonymkode: f0df0...865

Skrevet

Hvorfor i alle dager ble dette og et liknende innlegg flyttet til «barneoppdragelse»? 

Anonymkode: f1c5c...467

Skrevet

Du skriver uforståelig. Ingen her skjønner hva du mener. 

Anonymkode: 17ca3...174

Skrevet

Tingretten kan ha fullt opp og det kan ta lang tid. Jeg jobber i barnevernet og har opplevd at det tar både 6 og 7 måneder før ankesak kommer opp. 

Anonymkode: 7361b...d85

Skrevet

Dere skulle ha fått dato fem måneder etter at en anke er sendt. For svar på både dette og det andre du lurer på, anbefaler jeg kommunikasjon med advokaten deres.

Anonymkode: 732c9...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...