Gå til innhold

Billige graviditetstester - svak strek


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har forsøkt tre billige graviditetstester nå. Den firkantede og den midterste i går kveld, deretter den siste i dag tidlig. (Alle tre er fra ulik leverandør). 

CF265452-0252-4FE5-94AA-A669E7B200E8.thumb.jpeg.f9730752170a1e4101f95a0d79c910b3.jpegKunne etter noen minutter skimte svak strek på de jeg tok i går kveld, den i dag tidlig tok det mellom 7-10 minutter før jeg skimtet en strek. Har latt testene ligge og streken blir mer forsterket etterhvert, men kan som nevnt skimte strek etter noen minutter. 

Har hatt noe ustabil syklus, men eggeløsning rundt den 19. Skulle hatt mensen i går. Har noen få symptomer, kanskje 1-2. 

Kan det være feil på testene eller er svak strek en strek? 

Anonymkode: 84dde...1ed

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har forsøkt tre billige graviditetstester nå. Den firkantede og den midterste i går kveld, deretter den siste i dag tidlig. (Alle tre er fra ulik leverandør). 

CF265452-0252-4FE5-94AA-A669E7B200E8.thumb.jpeg.f9730752170a1e4101f95a0d79c910b3.jpegKunne etter noen minutter skimte svak strek på de jeg tok i går kveld, den i dag tidlig tok det mellom 7-10 minutter før jeg skimtet en strek. Har latt testene ligge og streken blir mer forsterket etterhvert, men kan som nevnt skimte strek etter noen minutter. 

Har hatt noe ustabil syklus, men eggeløsning rundt den 19. Skulle hatt mensen i går. Har noen få symptomer, kanskje 1-2. 

Kan det være feil på testene eller er svak strek en strek? 

Anonymkode: 84dde...1ed

Tror nok du er gravid 😊 De fleste testene skal ikke leses av etter 10min.. men du har jo fått strek før 10min har gått 😊😊

Lenke til kommentar

Litt lang tid før streken dukka opp, men tror nok du er gravid. Men ville tatt en til om et par dager 😊

Anonymkode: 5e5b0...53f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...