Gullunger Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Leste nå at flyselskapene anbefaler å ta med bunaden som håndbagasje enten i koffert eller bunadpose. Jeg har en beltestakk. Den passer definitivt ikke inn i en liten koffert. Og selv i bunadpose tar den stor plass og veier ganske mye. Har ikke så veldig lyst å legge den i de hyllene over setene... bunaden min har egen forsikring og jeg lurer på om jeg skal sjekke den inn med vanlig bagasje. Mrn tanken på at den blir borte er jo ikke noe hyggelig! Bunadsølvet tar jeg uansett med som håndbagasje. Hva gjør dere når dere skal ha med bunad på fly? Veldig usikker...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Legger i kofferten. Bunad og sølv. Gjorde det senest forrige helg. Null stress. Anonymkode: 538c0...09d
Mamma_til_2 Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Pass på og måle målene på de største søljene dine de kan ikke være mer enn 6cm for og tas med inn.
Gullunger Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2018 2 timer siden, Mamma_til_2 skrev: Pass på og måle målene på de største søljene dine de kan ikke være mer enn 6cm for og tas med inn. Det skal jeg gjøre. Det er vel nålen som skal måles?
Mamma_til_2 Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 24 minutter siden, Gullunger skrev: Det skal jeg gjøre. Det er vel nålen som skal måles? Ja så klart 🙈😄
Gullunger Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ha den på Anonymkode: 2d4f2...853 Har faktisk vurdert det.... 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå