Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Vi kjøpte et gammelt hus i høst og flyttet inn i vinter. Nå skulle jeg vanne ute og skrudde på utekranen. Inne i huset suste det i rørene og hørtes ut som vannet rant. Ute kom det vann da jeg skrudde opp kranen. Etter å ha fylt bøtta skrudde jeg kranen igjen ute. Susingen fortsatte inne. Etter ca 15 min var gresset søkkvått rundt der kranen er, men kranen var jo stengt. Jeg mistenker lekkasje under bakken. Er dette forsikringssak? Anonymkode: 34279...ada
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Du mistenker lekkasje under bakken? Fra hvor da? Har dere rør under bakken der? Vann tilutekran kommer vanligvis fra rør som går innenfra og ut.... Anonymkode: ebe6f...401
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Vi har heller ingen vann nede i bakken ute, det kommer fra rørene under trappa inne og går rett ut, altså er rørene lett å følge og ingenting går under bakken. Du kan få en rørlegger til å se på det, for om rørene går under bakken må noe være ganske rart der? Da ville jeg definitivt tatt en telefon til eierskifteforsikringen til mandag og hørt. Anonymkode: 33c61...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå