Gå til innhold

Hva er galt med tåneglene mine? *Bilde, muligens ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, folkens, men jeg må bare spørre: hvorfor er det en strek på hver av tåneglene mine? Jeg har ikke slått de. De klør heller ikke, og gjør ikke vondt. Det virker som de skal falle av?324F314B-3D0A-4121-9CB9-015EB39660C0.thumb.jpeg.ab83844e9ff905102865a471fd5bdaf1.jpeg

Anonymkode: 0c23e...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du alltid sånn eller kom det plutselig? 

Anonymkode: cde7b...50b

Skrevet

Det kan være noe, så ta deg en tur til fastlegen, her vil du bare få svar på hva vi tror det er, ikke hva som nødvendigvis er reelt 😀

Anonymkode: bac02...030

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du alltid sånn eller kom det plutselig? 

Anonymkode: cde7b...50b

Det har kommet plutselig. Jeg har ihvertfall ikke sett det før i dag. 

Hi

Skrevet

Du bør klippe tåneglene rett av ellers kan de vokse inn i huden på siden. 

Anonymkode: 76e6c...f56

Skrevet

Eldste barnet mitt hadde helt likt på begge stortåeneog det viste seg å være sopp. 

Anonymkode: 4647f...2f6

Skrevet

Har du hatt munn, hånd, fot syke for endel uker siden? Datteren min fikk slikt på alle tær og fingrer etterpå. 

Anonymkode: 23116...9d4

Skrevet

Sopp? Klør ikke det? For mine tær klør ikke. Men du sier noe ang hånd,- fot,- og munnsykdom. Ene jenta hadde det i august. Jeg merket ingenting, men kanskje jeg hadde det likevel?

Hi

Skrevet

Litt lenge siden. Negler på tær vokser fortere enn det.. Men snakk med apoteket. Noen sopptyper klør ikke. 

Anonymkode: 23116...9d4

Skrevet

Jeg syns også det ser ut som neglsopp 

Anonymkode: 2787b...442

Skrevet

Ok, takk for svar, jeg sjekker ut neglsopp. 

Hi

• 1 måned senere...
Skrevet

Hi her igjen. 

Jeg er muligens teit for jeg burde vel vært hos lege, men er det vanlig at neglesoppmiddel gir neglerotbetennelse? Jeg har brukt Nailner i ca 4 uker, og jeg syns bare det gjør det verre. Nå har det begynt å klø, og negleroten er rød og vond. 

Det er innafor å dra til legen med dette eller? ...pleier aldri å dra til legen, jeg. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen. 

Jeg er muligens teit for jeg burde vel vært hos lege, men er det vanlig at neglesoppmiddel gir neglerotbetennelse? Jeg har brukt Nailner i ca 4 uker, og jeg syns bare det gjør det verre. Nå har det begynt å klø, og negleroten er rød og vond. 

Det er innafor å dra til legen med dette eller? ...pleier aldri å dra til legen, jeg. 

Gå til legen. Jeg kjenner en som måtte fjerne hele tåneglen pga neglerotbetennelsen gikk for langt og neglen hadde gravd seg langt ned i kjøttet på foten.

Anonymkode: 126b5...ebc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen. 

Absolutt innafor å dra til legen, egentlig helt nødvendig!

Lykke til

Anonymkode: 0d842...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...