Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Vi flyttet fra hverandre i februar og har barn sammen. Han ringte meg for litt siden og var helt knust. Han hadde vært på fest i går og hatt med seg en dame hjem. Han gråt når han fortalte det. Jeg sa at han er fri til å gjøre hva han vil og at han må ikke tenke på vennskapet vårt, for det vil alltid være der. Vi samarbeider fint med barna. Han var virkelig knust, aldri hørt han slik før. Jeg ble nesten litt forvirret og kanskje litt engstelig? Hvorfor informere meg i første omgang? Anonymkode: 4a5ff...e36
Evablaum Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Hva med å spørre ham? Hva vet vi om hva som foregår i hodet på ham når fylleangsten er som verst? ....håper du på «han er ikke over deg»- kommentarer?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 3 minutter siden, Evablaum skrev: Hva med å spørre ham? Hva vet vi om hva som foregår i hodet på ham når fylleangsten er som verst? ....håper du på «han er ikke over deg»- kommentarer? Tenkte det samme Anonymkode: 6489b...cda
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Merkelig å informere deg om det.. Anonymkode: b769b...c60
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 53 minutter siden, Evablaum skrev: Hva med å spørre ham? Hva vet vi om hva som foregår i hodet på ham når fylleangsten er som verst? ....håper du på «han er ikke over deg»- kommentarer? Nei! Overhode ikke:) Anonymkode: 4a5ff...e36
Evablaum Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei! Overhode ikke:) Anonymkode: 4a5ff...e36 Hva tror du selv da? Du som kjenner han, må ha gjort deg opp en mening?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #7 Skrevet 5. mai 2018 Er normalt å få en sånn forsinket reaksjon. Kanskje er det første gangen siden bruddet han reagerer med følelser. Det trenger ikke være fordi han ikke er over deg, men at det endelig gikk opp for ham. Det ble så endelig. Dog er det jo litt tullete å ringe deg da, han burde jo kunne takle sorgen alene. Har dere vært sammen lenge så har du vært hans nærmeste lenge så for ham var det vel mest naturlig der og da. Godt mulig angrer han på at han ringte. Anonymkode: 49117...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå