Gå til innhold

Hva tenker dere om lunsjen min i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist 2 kokte egg, stekte grønnsaker (2 sopp, 1/2 løk 3 rosenkål og 4 brokkolitopper) 1/2 avokado, 6 cherrytomater, en neve valnøtter/mandler/cashewnøtter, 4 osteskiver og 1/2 appelsin. 

Er dette greit å spise? 

Anonymkode: f6d50...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, altså - den halve appelsinen ødelegger alt!

Hva er spørsmålet, egentlig? Om det er greit å spise egg, om det er greit å spise to sopp istedenfor en? Om mengden er for stor? Om det er nok næringsstoffer? Om det er for lite grønnsaker? 

Det er du som vet hva du spiser i løpet av en dag og hvor du bør ligge. Og jeg regner med at du selv vet at det ikke var en usunn lunsj. 

Skrevet

Dersom du utelater den halve appelsinen og halvert mengden løk hadde det vært et veldig flott lavkarbo måltid, men syns det var litt vel stort til å være lunsj.

Anonymkode: c4c25...b74

Skrevet

Hva synes du om min lunsj? Ben&Jerrys is med cookie dough. 

Anonymkode: 040f9...c72

Skrevet

Rart måltid, men hvis du liker det så hvorfor ikke?

Anonymkode: 4db67...daa

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har spist 2 kokte egg, stekte grønnsaker (2 sopp, 1/2 løk 3 rosenkål og 4 brokkolitopper) 1/2 avokado, 6 cherrytomater, en neve valnøtter/mandler/cashewnøtter, 4 osteskiver og 1/2 appelsin. 

Er dette greit å spise? 

Greit i forhold til hva?

Anonymkode: 1aa6f...aab

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette greit å spise? 

726 kalorier 

• 12 % karbohydrater
  • 24 % protein
  • 63 % fett

Slanker du deg så bommer du - dette er mer kalorier enn jeg spiser til middag vanlig.

Anonymkode: 585f5...4e6

Skrevet

Jeg ville kanskje droppet osten og halvert mengden fett i ett måltid, så enten nøtter eller avocado , ikke begge. Ville også hatt mer grønnsaker og kanskje ett egg til. 

Men så spiser jeg mye proteiner i løpet av dagen og prøver ikke å komme i underskudd av kcal.

Anonymkode: 73937...c97

Skrevet

Synest min lunsj hørtes bedre ut, en pk saltstenger og en troika 

Anonymkode: 5eabe...1fa

Skrevet

Spiste to solskinnsboller til lunsj, jeg!☀️💪

Anonymkode: 8880c...69d

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiste to solskinnsboller til lunsj, jeg!☀️💪

Anonymkode: 8880c...69d

Jeg drakk 1/2 liter baileys og spiste en pose chips (laaang lunsj). Så hi er uansett mye sunnere enn meg i dag

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette greit å spise? 

Sunn lunsj med fin sammensetning av karbohydrater, proteiner og fett tenker jeg 😊 likevel er det viktig å huske at mat som fungerer for deg, fungerer ikke nødvendigvis for naboen da det er individuelle forskjeller . 

Spis den maten du føler er riktig for deg 😊

Anonymkode: 7933c...970

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

726 kalorier 

• 12 % karbohydrater
  • 24 % protein
  • 63 % fett

Slanker du deg så bommer du - dette er mer kalorier enn jeg spiser til middag vanlig.

Anonymkode: 585f5...4e6

Slike bastante holdninger gagner ingen. Hvis du tror at det er så enkelt tar du skammelig feil. Det handler om så mye mer enn kalorier 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slike bastante holdninger gagner ingen. Hvis du tror at det er så enkelt tar du skammelig feil. Det handler om så mye mer enn kalorier 

Hva mener du det handler om da? Det er jo ingen her som vet hva det egentlig handler om for hi, siden hun ikke svarer. Slanker hun seg - lavkalori, lavkarbo? Ønsker hun bare å generelt være sunn? Lurer hun på om hun spiser for mye eller for lite?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du det handler om da? Det er jo ingen her som vet hva det egentlig handler om for hi, siden hun ikke svarer. Slanker hun seg - lavkalori, lavkarbo? Ønsker hun bare å generelt være sunn? Lurer hun på om hun spiser for mye eller for lite?

Hvorvidt man holder vekta handler om langt mer enn kalorier, er det jeg mener

Skrevet

altfor mye

Anonymkode: 8513d...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...