Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Vi gikk for en viltbuffe med varme og kalde retter da vi ønsket det uformelt. Gjestene storkoste seg og spiste som noen hester 👍 Anonymkode: 2bbe9...abc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Vi hadde koldtbord med forskjelligt, var enkelt og bra. Så kaker og kaffe etterpå Anonymkode: 06280...05e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Forrett hadde vi salt kjeks med philadelfia ost og jordbær med balsamico. Vi hadde kalvefilet, fløtesaus og fløtegratinerte poteter. Karamellpudding til dessert. Anonymkode: 51271...b00
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Forett: vitello tonnato Hovedrett: oksemørbrad med poteter og grønnsaker Dessert: panna cotta med bær og crumble Anonymkode: 80269...3f3
Hengebukksvinet Skrevet 5. mai 2018 #7 Skrevet 5. mai 2018 Forrett: Rekecocktail. Hovedrett: Helstekt indrefilet av svin og okse m/fløtegratinerte poteter,peppersaus og salat. Dessert: Brun og hvit sjokolademousse.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #8 Skrevet 5. mai 2018 Ikke i mitt bryllup men dette fikk vi servert i en venninne bryllup for noen år siden: Forrett: gresskarsuppe med ristede gresskarkjerner. Hovedrett: helstekt indrefilet med fløtegratinerte poteter, fløtesaus og grønnsaker. Dessert: sjokolademousse med bær. Anonymkode: 43128...d40
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. mai 2018 #9 Skrevet 5. mai 2018 Forrett: skinke og melon Hovedrett: oksestek med tilbehør Dessert: sjokolademousse med jordbær
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #10 Skrevet 5. mai 2018 Vi feiret på hotell og hadde 4-retters. Consomee Aspargescocktail Beef Wellington med mange forskjellige tilbehør Isbombe med 7 forskjellige ferske fløteiskrem og sorbet Til nattmat (kl 23) hadde vi koldtbord med spekemat, ost, frukt og mange andre fristelser Anonymkode: bdac1...308
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #11 Skrevet 5. mai 2018 Forrett: spekeskinke med melon hovedrett: surf’n’turf med poteter, grønnsaker og to sauser dessert: creme brulee kaker nattmat: chiabatta i skiver med urtesmør Anonymkode: 0c213...c34
LisK Skrevet 5. mai 2018 #12 Skrevet 5. mai 2018 Vi hadde bryllup med forlovere og foreldre for så å ha velsignelse med familie året etter. I selskapet i bryllupet hadde vi påsmurte skiver som forrett og viltgryte med ris og baguetter til middag og kaker til slutt. Ingen nattmat da kvelden ble avslutta rundt 22.00. Velsignelse med selskap var det samme forrett, sodd med skjenning til middag, kaffe og kaker etterpå og pølser til nattmat.. 😊
skinnfilla Skrevet 5. mai 2018 #13 Skrevet 5. mai 2018 Vi hadde stekte kamskjell med blomkålpuré og bacon ytrefilet av hjort med fløtepoteter , rødvinsaus, skogsoppstuing, rosenkål og ovnsbakte rotgrønnsaker. Sjokoladefondant med salt karamell
sug lut Skrevet 5. mai 2018 #15 Skrevet 5. mai 2018 Koldtbord med varmretter og masse plukk-og-mix-mat. Veldig godt og veldig uformelt. Lagde alt selv.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #16 Skrevet 5. mai 2018 Forrett : spekemat og eggerøret ( ble nesten som lunsj ) Hovedrett : fisk ( breiflabb ) med tilbehør og biff med bakt potet og grønnsaker dessert : sjokoladefugde med sitronfromasj senere på kvelden : kaffe og kaker Anonymkode: f55ad...dd5
beef sister Skrevet 5. mai 2018 #17 Skrevet 5. mai 2018 Det husker jeg ikke i detalj, for det var den ene tingen jeg ikke brydde meg så veldig om. Hvis jeg derimot skulle ha giftet meg igjen, ville jeg hentet inspirasjon fra de midtøsten-bryllupene jeg har vært i de siste årene. Det har vært stasjoner med all slags mat - pastastasjoner, sjømatstasjoner, grillstasjoner, sjømatstasjoner etc. En slags enorm buffet, rett og slett. Det var vært store og ekstravagante bryllup, men stemningen har vært mye mer avslappet enn andre tilsvarende bryllup jeg har vært i, trolig fordi det ikke har vært så stivt under middagen. Det positive er jo at det faktisk er mye man kan og vil spise - i de fleste bryllup presser jeg meg mer enn jeg nyter, bare fordi det er nødvendig å spise noe for høflighetens skyld (vet jeg trolig er et unntak der, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå