Tante Hufsa Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Her er det strålende sol og 20 varme i solveggen. Ungene leker på tranpolina og jeg nyter kaffe og DIB. Fikk et anfall av lykke her jeg sitter. De små tingene som er så deilig. 😊
frk Nilsen Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Ha en fin lørdag i solen Drakk morgenkaffen ute i dag, varmt nok til å sitte i shorts
*Miss Marple* Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 God lørdag 🌹 Regn og skodde, men to små som leker på gulvet mens jeg sitter i fred i sofaen med kaffe og iPad er deilig det også. Sånne små lykkeglimt må man spare på.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Her sparker jeg mann og barn ut i sola snart. Første helg ned sommervarme, og jeg må skrive hjemmeeksamen 😵😵 Tar meg nok noen pauser i solveggen.. Anonymkode: b3552...825
Himmel og hav Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Lykken er i de små tinga. Viktig livsvisdom å ta med seg. Her er det sol og nydelig. God lørdag til deg og alle andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå