Gå til innhold

Noen som kan se på meg


Gladjente00

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om noen kan se om det skjer noe positivt i livet mitt snart? 

Dette året har ikke til å holde ut nesten. Skikeligt utmattet, mye ting i heimen, sambo uten jobb, sambo havna på sykehuset og nå idag havna min mor på sykehuset...ting ryker i ett kjør i heimen..jeg blir galen!!

Har vert skikkeligt langt nede med depresjon og utmattelse, og lurer på nårtid jeg kan få livet mitt tilbake igjen

Jeg er født 290884

Håper noen har lyst å se på meg, trenger noe lyspunkt å se frem til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei kjære deg, 

jeg sjønner du har hatt det veldig tøft men en ting skal du vite er at i juli mnd. så vil du /dere merke at dere har hellet med dere.. du spesielt vil få mer energi til å ta vare på deg selv. du må starte å prioritere dine følelser og dine ønsker i hjemmet og ikke la deg bli trampet på.. du vil møte ei dame i sommer som vil endre livet ditt og du vil merke at de negative energiene dine vil lette bort. 

husk og puste med magen, og ikke la hendelser rundt deg trekke deg ned. August/september ligger det jobb .. men det vil ikke bli 100 % men det er en start til at det kan øke til mer... 

masse lykke til kjære deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 17.15, Mormine08 skrev:

hei kjære deg, 

jeg sjønner du har hatt det veldig tøft men en ting skal du vite er at i juli mnd. så vil du /dere merke at dere har hellet med dere.. du spesielt vil få mer energi til å ta vare på deg selv. du må starte å prioritere dine følelser og dine ønsker i hjemmet og ikke la deg bli trampet på.. du vil møte ei dame i sommer som vil endre livet ditt og du vil merke at de negative energiene dine vil lette bort. 

husk og puste med magen, og ikke la hendelser rundt deg trekke deg ned. August/september ligger det jobb .. men det vil ikke bli 100 % men det er en start til at det kan øke til mer... 

masse lykke til kjære deg 

Tusen ❤ takk for svar😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kommer til å vare en stund, det tunge livet ditt. Du må lære å leve med det. Du faller lett tilbake til det negative. Se hva som nettopp var hyggelig og ga deg glede og kost det negative bort med hånden.

Anonymkode: c3097...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.5.2018 den 21.25, frustrertfrue33 skrev:

Hei

Lurer på om noen kan se om det skjer noe positivt i livet mitt snart? 

Dette året har ikke til å holde ut nesten. Skikeligt utmattet, mye ting i heimen, sambo uten jobb, sambo havna på sykehuset og nå idag havna min mor på sykehuset...ting ryker i ett kjør i heimen..jeg blir galen!!

Har vert skikkeligt langt nede med depresjon og utmattelse, og lurer på nårtid jeg kan få livet mitt tilbake igjen

Jeg er født 290884

Håper noen har lyst å se på meg, trenger noe lyspunkt å se frem til

Ta kontakt med venner. Tren. Spis frukt. Ta jern. Le mer. Det er dette jeg får fram. 

Da blir livet ditt bra. 

Anonymkode: 83351...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...