Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Har søkt til høsten, heltid. Er det undervisning hver dag? Lange dager? Mulig å kombinere med deltidsjobb, ta noen vakter på eldrehjem foreksempel? Anonymkode: 9aa64...805
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Noen år siden jeg gikk, men tror ikke det er mye forskjell i dag. Praksis, individuelle oppgaver til levering, gruppearbeid til levering, øvelsespost. Det var ikke forelesninger hver dag (men nesten), jeg jobbet ved siden av (men ikke fast - i praksis jobbet jeg f.eks ikke noe ved siden i ukedagene, kun helg). Noen forelesningsdager starter sent og slutter sent, andre begynner tidlig og slutter tidlig. Veldig varierende. Anonymkode: 119ca...c19
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har søkt til høsten, heltid. Er det undervisning hver dag? Lange dager? Mulig å kombinere med deltidsjobb, ta noen vakter på eldrehjem foreksempel? Anonymkode: 9aa64...805 Jeg aner ikke hvordan det er lagt opp. Men jeg jobber i barnehage og vi har hatt flere sykepleierstudenter som vikarer, så jeg tenker at det må være mulig Anonymkode: 66908...5aa
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 Kommer helt an på hvor du studerer det. De fleste klarer vel å kombinere en deltidsjobb ved siden av, må basere deg på kveld- og helgejobbing. Vi hadde mye obligatorisk undervisning, halve studietiden var praksis i turnus. Undervisning så og si hver dag, fra 0815-1615, noen ganger studietimer mellom forelesninger/gruppestudier/ferdighetslab. Anonymkode: 6b6a7...1a9
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Første året hadde vi mye teori og obligatorisk oppmøte og en praksis.Men lite tid til jobb. Andre året var to sykehuspraksiser og en del studiedager med innlevering så fikk til å jobbe hver tredje helg. Tredje året var mye praksis(psykiatri æ,hjemmesykepleie, sykehjempraksis og to andre korte praksiser over 3 uker hver på blå kors blant annet) bacheloroppgave og en del innleveringer. Jobbet ca 50% tredje året. Hadde et barn på den tiden. Anonymkode: 07e20...aed
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 Ofte er det undervisning hver dag, men ikke alt er obligatorisk. Likevel kan det være greit å få med seg forelesningene, med mindre man jobber best på andre måter. Jeg har jobbet annenhver helg på sykehjem hele studietiden og det har fungert bra. I sommerferier har jeg jobbet ekstra. Hilsen hun som går 3.året nå Anonymkode: ddbde...247
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Tusen takk for svar! Tar gjerne imot flere. Det er i Førde jeg har søkt. Prøver å planlegge høsten litt. Anonymkode: 9aa64...805
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Det er utrolig stor forskjell på skolene. Vi har obligatorisk nesten hver dag pluss lange praksisperioder med turnus, 8 uker 2.semester, 9 uker i 3.semester, 6+4 i 4.semester og 8 uker i 5. og 8 i 6. I tillegg kommer harde eksamener og bacheloroppgaven. Har du barn er det tøft å jobbe også.. Anonymkode: fcb70...659
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar! Tar gjerne imot flere. Det er i Førde jeg har søkt. Prøver å planlegge høsten litt. Anonymkode: 9aa64...805 Gå inn på hjemmesiden til skolen, finn studiet og årsplan/undervisningsplan. Pleier vel å ligge på nettet, da får du en pekepinn om hvordan det er i år Anonymkode: 6b6a7...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå