Fru Banderas Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 17. mai har alltid, uten unntak, vært lagt til skolens uteområde og området rundt, men nå har noen kloke hoder funnet ut at det beste er å legge hele opplegget etter toget til inne i en diger gymsal. Med alt menes: Taler Sang Skolene stiller opp Leker, aktiviteter Loddtrekning Salg av alt Er ikke det skikkelig, skikkelig dust? Tenk dere lydnivået, og luften....og ikke minst; eneste som kan minne om at det er 17. mai, er jo at noen går i bunad. Er jeg bare negativ, slik jeg alltid er, eller er dette faktisk rimelig teit?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Det ER rimelig teit. Pga været måtte det gjøres her en 17.mai, og jeg var helt ør i huet når vi gikk ut derfra. All den støyen!!!! Frister ikke til gjentakelse!! Anonymkode: 7145f...bff
sug lut Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Uendelig kjipt. Mulighet for å komme under tak for kafeteria - fint. Ellers - næh. Se for deg at det er kjempefint vær 17. mai - og alle er inne? Det er jo bare trist. Gymsaler er kjipe rom til alt annet enn gym og trening, det er jo tydelig hver gang det er klassefester.
Fru Banderas Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det ER rimelig teit. Pga været måtte det gjøres her en 17.mai, og jeg var helt ør i huet når vi gikk ut derfra. All den støyen!!!! Frister ikke til gjentakelse!! Anonymkode: 7145f...bff Jeg tenker jo som så at om det regner masse, da blir liksom hele opplegget redusert av naturlige grunner, da får man heller samles inne hos noen som har balkong med tak og gassgrill. Ikke flytte inn i en gymsal! Jeg får helt spasmer ved tanken.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Her er alltid hele opplegget inne i stor gymsal, uansett vær... Anonymkode: ebd88...6b6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 Det er helteit! De gjorde det her også, flyttet feiringen fra et flott uteområde der de minste hadde muligheten til å gå og leke når talene ble lange, og inn i en gymsal der alle måtte sitte stille og høre etter. Men det var kanskje derfor, at de ville tvinge til seg all oppmerksomheten under talene enten folk vil eller ikke. Anonymkode: 1a3a1...304
Love my kidz Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Her foregår dette i den store idrettshallen og det blir jo pyntet pent. De legger også på et gulv av filt eller noe for å beskytte gulvet og det fungerer litt som lyddemping. Kakebord på to av sidene og de bygger opp en scene. Serviettduk på bordene og blomster. Lekene blir ute ved finvær og inne på lille gymsalen oppe ved veldig stygt vær. Det er veldig deilig å kunne sitte inne når det er surt. Bor helt øverst i Trøndelag og her kan vi risikere både stiv kuling eller nordavind, regn som pisker oss i kinnene eller hagl/snø. Er veldig glad for å kunne sitte inne og nyte kakestykket mitt.
Superdolly Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Det høres uendelig kjipt ut. Her foregår det meste ute, inkludert taler. Serveringen er inne, men det er boder ute der du kan få kjøpt is og pølser. Visst er det kaldt og ruskete av og til, men sånn er det og alle kler på seg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Hos oss gjøres dette hvert år. Man må attpåtil betale inngangspenger for å se ungene synge. Ikke problem for oss, men det kan fort ekskludere familier som ikke har så mye å rutte med. Spesielt når alle må stille med et fat smørbrød/ 1 kake pr. barn man har i skole og barnehage. Dyr og stressende dag for foreldre med barn i barnehage og barneskolealder. Billig og lettvint feiring for resten av bygda, som bare betaler for inngang, og kommer til dekket bord. Anonymkode: d7b75...356
Mrs. Kaizer Skrevet 4. mai 2018 #10 Skrevet 4. mai 2018 Uff, 17. mai feiring på skolen er så jækla oppskrytt..😦 Gleder meg til ungene er så store at vi slipper det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå