Gå til innhold

Sønnen min vil bare være hos mormor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min og moren min bor sammen.Jeg bor alene.Men sønnen min vil alltid ditt.Der er det spill og mere morro.Barnslig av meg når jeg synes det er dumt at han bare maser om å dra ditt?

Anonymkode: 35e35...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min foretrekker pappaen sin, og det skjønner jeg godt. Han er flink til å leke med henne, finne på ting og bare tulle og tøyse.

Hun elsker også å være hos bestevenninnen for der er det mange søsken og alltid mye som skjer.

Og sånn blir det når energien min er så som så. Men jeg passer på å klemme henne og alltid vise henne at jeg er glad i henne. (I tillegg til mat, klær og alt det som skal til for at hverdagen går rundt).

Og jeg vet at når hun kommer en sjeldent gang inn til oss om natten på grunn av mareritt eller sykdom, så er det meg hun kryper inntil. Hun trenger mammaen sin også.

Så i stedet for å føle på at sønnen din ønsker andre mer, tenk heller på alt dere har som er fint. Ganske sikker på at det er en del som du kan glede deg over.

Anonymkode: 3c75b...5b5

Skrevet

Hm ja, det er barnslig av deg. Du er mamma og ikke lekekompis, andre ting vil være mer gøy. Spesielt steder hvor de får masse oppmerksomhet.

Ville sagt noe i retning «jeg forstår godt at du vil dit, det er gøy å leke med Onkel ... og mormor ikke sant? Men i dag går det ikke. Du, hva om du og jeg maler et bilde/kort/perler til mormor og tar med neste gang vi skal dit? :) « 

Anonymkode: 3562b...4fd

Skrevet

Helt normalt og skjer i perioder. Mine ville flytte til mormor og morfar en stund. Da satte jeg meg ned og fortalte om hva som evt skjedde om de flyttet dit. Da var det mormor og morfar som måtte oppdra dem, vekke de hver morgen for skole, få de i seng til normaltid, ikke is og snop, de måtte gjøre husarbeid, rydde rommet sitt og de fikk masse regler akkurat som de hadde hjemme. Da ble det plutselig ikke like spennende når de da kom til å gjøre det samme som jeg gjorde hjemme. De forsto det skikkelig når jeg ble bonusbestemor og så jeg skjemte bort barnebarnet, koste, ga is og var igrunn akkurat som mormor og morfar når de var hos de. Da var det ikke aktuelt å flytte til mormor og morfar for de ville bli skjemt bort når de var på besøk. 

Tante var også veldig kul frem til hun fikk barn selv. Når hun fikk barn så ble hun vistnok kjedeligere. Tante hadde plutselig ikke enerrgien og overskuddet til å gjør masse tull og tøys som før.

Anonymkode: 29354...630

Skrevet

Ja, det er litt barnslig, men forståelig også synes jeg. :) Har det nesten likt her, dvs jeg er sammen med faren til sønnen min, så vi er tre, men jeg og mannen er visst kjedelige begge to. Hos mormor er det to unge tanter som gjerne leker med småbarn i timesvis, samt at de har både hund og katt, så der er det mer liv og moro selvsagt.

Han sier ofte at han savner mormor og skulle ønske han kunne bo halve tiden der og halve tiden hos oss, så han ønsker heldigvis ikke å velge oss helt bort da. :P

Anonymkode: 25f9b...274

Skrevet

Sønnen masee ofte om å dra til bestemor etter skolen,jeg syns bare det er koselig at han ofte vil der jeg. Men ofte får han til svar at idag passer det ikke å besøke de ettersom det er så mye annet vi skal om dagene. Hadde gjerne besøket de oftere om dagene hadde litt flere timer :P

Anonymkode: fd06b...d6a

Skrevet

Du får kjøpe en spillmaskin til sønnen din da vet du 😄

Anonymkode: ea282...77f

Skrevet

Mine barn har ingen mormor, så helt ærlig skjønner jeg ikke hva du klager over. At barnet elsker mormor?

Anonymkode: a30a5...451

Skrevet

Min skal flytte til både mormor og pappa med jevne mellomrom. Men etter noen døgn hos pappa (samvær), er han alltid veldig klar for å komme hjem til mamma igjen 😉

Anonymkode: c12ae...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...