Gå til innhold

Noen her med barn som bruker PERISTEEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hørt noen erfaringer med dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt spesielt tema. Mitt barn fikk fullstendig panikk og vi fikk blindtarmstomi. (Har en disgnose) De mener jo peristeen er lett å bruke. Har hørt flere si det fungerer veldig fint og andre sier barnet har panikk og ikke får det til. Er barnet rolig og avslappet tenker jeg dere fikser dette fint med god opplæring fra sykehuset. 

Anonymkode: 7c692...7c2

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt spesielt tema. Mitt barn fikk fullstendig panikk og vi fikk blindtarmstomi. (Har en disgnose) De mener jo peristeen er lett å bruke. Har hørt flere si det fungerer veldig fint og andre sier barnet har panikk og ikke får det til. Er barnet rolig og avslappet tenker jeg dere fikser dette fint med god opplæring fra sykehuset. 

Anonymkode: 7c692...7c2

Vet det er spesielt "tema " Men ifølge sykehuset er det maaange som bruker det. 

Vel min sønn har hatt dette i noen år nå, men han klarer ikke å komme inn i noen god rutine på det, og velger ofte å la være. Jeg kan ikke tvinge han heller. Han har aldri hatt panikk, og har noen gode perioder, men det er oftere at han velger å la vær. 

Han klarer ikke å sette ord på hvorfor.  Er skolegutt, så han kan jo forklare seg. Men dette får han ikke til. 

Skulle bare vært interessant å høres noen andres erfaringer om dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...