Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Meg og samboer (ex) har nettopp gått fra hverandre. Vi ble invitert i ett bryllup til en barndomskompis av han før vi flyttet fra hverandre. Jeg orker ikke tanken på å gå selv om vi er gode venner. Jeg kjenner ikke paret så godt heller.. innafor å takke nei? Anonymkode: 469ad...1d9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Hbis det er hans barndomsveer skygger seøvfølgelig du banen. Du gjør helt rett i å holde deg borte. Anonymkode: 3910d...28e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Jeg ville aldri tenkt tanken at jeg skulle gå i bryllup til kompisen av en mann jeg nettopp har gått fra. Selv om det er førstkommende lørdag, ville jeg meldt avbud. Anonymkode: 5df30...b49
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Meg og samboer (ex) har nettopp gått fra hverandre. Vi ble invitert i ett bryllup til en barndomskompis av han før vi flyttet fra hverandre. Jeg orker ikke tanken på å gå selv om vi er gode venner. Jeg kjenner ikke paret så godt heller.. innafor å takke nei? Anonymkode: 469ad...1d9 Så klart. Og du melder ikke avbud; du takker nei, det er noe annet. Anonymkode: ad3c0...8f6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 Takk for svar:) Min eks vil så gjerne at jeg blir med , men da takker jeg nei med god samvittighet da Anonymkode: 469ad...1d9
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 Men har dere i utgangspunktet takket ja? Siden du vil "melde avbud"? Anonymkode: 4c752...0bf
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Men har dere i utgangspunktet takket ja? Siden du vil "melde avbud"? Anonymkode: 4c752...0bf Ja invitasjonen kom for veldig lenge siden, så da takker vi begge ja. Anonymkode: 469ad...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå