Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Hvordan traff dere hverandre? Hvordan kjentes det i starten? På første date? Hvor lang tid dør du kjente at det var noe spesielt? Hvor lang tid før dere definerte dere som kjærester? Jeg lurer egentlig på dette fordi jeg vil få en bedre ide for om det er «noe vits i» å date over tid uten at det liksom er så mye fremgang. Er det bare bortkastet tid? Uff, jeg er egentlig ensom og synes alle jeg møter skal være så uberørte og kule.. dritt sltså Anonymkode: c9519...b17
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Møttes på tinder, alt var komfortabelt og moro fra første date. Etter to mnd var vi i en veldig bra greie og jeg visste at dette var noe jeg ville være i. Etter tre-fire mnd kalte vi oss kjærester. Følte etter tre dater at dette var noe «unormalt» hyggelig- alt var så avslappet og enkelt på en måte. Null drama, null «spill». Fire år senere er jeg fremdeles forelsket 🧡 Anonymkode: f6c1d...845
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan traff dere hverandre? Hvordan kjentes det i starten? På første date? Hvor lang tid dør du kjente at det var noe spesielt? Hvor lang tid før dere definerte dere som kjærester? Jeg lurer egentlig på dette fordi jeg vil få en bedre ide for om det er «noe vits i» å date over tid uten at det liksom er så mye fremgang. Er det bare bortkastet tid? Uff, jeg er egentlig ensom og synes alle jeg møter skal være så uberørte og kule.. dritt sltså Anonymkode: c9519...b17 Hvis du ikke føler særlig gnist, legg det vekk. Anonymkode: 78955...51f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Møttes på nett. Traff han bare for sex først, men jeg falt pladask med en gang. 12 år senere er vi gift og har to barn Anonymkode: f057e...f01
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Møttes på byen og falt der og da. Det er ikke den vanvittige lidenskapen (og den har jeg møtt før, så jeg kan sammenligne), men vi har et dypere fellesskap og arbeider sammen for en god hverdag og et godt liv. Det har vi gjort i snart 30 år. Anonymkode: adf51...321
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Møttes på internett for 12 år siden. Kjærlighet ved første blikk 😊 Anonymkode: beab0...aff
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Møttes i en bil for 12 år siden 😅 samme kveld sendte han med melding på BLINK 😂 Anonymkode: ef869...f5c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan traff dere hverandre? Hvordan kjentes det i starten? På første date? Hvor lang tid dør du kjente at det var noe spesielt? Hvor lang tid før dere definerte dere som kjærester? Jeg lurer egentlig på dette fordi jeg vil få en bedre ide for om det er «noe vits i» å date over tid uten at det liksom er så mye fremgang. Er det bare bortkastet tid? Uff, jeg er egentlig ensom og synes alle jeg møter skal være så uberørte og kule.. dritt sltså Anonymkode: c9519...b17 Har tro på at det må kjennes riktig svært raskt, gjerne i løpet av noen timer. Det har det med ett unntak, alltid gjort for min del i gode forhold. Anonymkode: a8ebc...d82
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har tro på at det må kjennes riktig svært raskt, gjerne i løpet av noen timer. Det har det med ett unntak, alltid gjort for min del i gode forhold. Anonymkode: a8ebc...d82 I mitt nåværende forhold kjente jeg dag 2 at dette var mannen for meg. Anonymkode: a8ebc...d82
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #10 Skrevet 4. mai 2018 Møttes for drøyt ti år siden. Han var 19 og jeg 16, og jeg hadde lenge syntes han var dødskjekk, men at han nok syntes at jeg var for ung. Da han fattet interesse, ble jeg veldig fornøyd. Ble stormende forelsket, teenage-style. Kysset på første date... Aldri møtt noen jeg har så god kjemi med. Det kjentes veldig annerledes ut enn de andre par karene jeg hadde rukket å være kjæreste med så langt. Så flyttet jeg lagt unna og vi var i et avstandsforhold i noen år. Man blir ikke mindre forelsket av det, for å si det sånn. Nå er vi godt over den drøyeste forelskelseskneika, men elsker han fortsatt herfra og til månen. Anonymkode: 49056...132
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #11 Skrevet 4. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Møttes i en bil for 12 år siden 😅 samme kveld sendte han med melding på BLINK 😂 Anonymkode: ef869...f5c Blink her også! Anonymkode: beab0...aff
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #12 Skrevet 4. mai 2018 Møttes på nett, og ingen av oss ville egentlig ikke inn i noe nytt forhold. Vi var begge to klar over st dette kun var for felles hygge og nytte. Men begge fant ut ganske fort at her var det noe mer, og nå 10 år etter holder vi fremdeles sammen. Anonymkode: fa05f...71e
skinnfilla Skrevet 4. mai 2018 #13 Skrevet 4. mai 2018 Møttes på fest for 15 år siden. Visste det ville bli oss
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #14 Skrevet 4. mai 2018 Vi møttes ute, og jeg var absolutt ikke ute etter noe mann! Jeg så at han ønsket å komme i kontakt, men jeg prøvde å overse han. Han kom bort likevel, og da jeg så han i øynene og han pratet til meg så visste jeg at det var han jeg skulle ha. Alt har vært trygt, godt og enkelt med han. Han er aldri avvisende, nedlatende eller uakseptabelt egoistisk. Vi har vært sammen i 13 år, uten å ha noen alvorlige krangler. Anonymkode: 17ef8...6ed
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #15 Skrevet 4. mai 2018 Vi begynte på samme skole. Allerede første dagen var det som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Det var bare så enkelt å være sammen med ham. Og min første tanke om ham var at han var en jeg kunne levd livet mitt sammen med, og hatt som far til mine barn Vi hang sammen døgnet rundt fra dag 1, men tok 3 måneder før vi ble kjærester. 😊 Når det er sagt, så tror jeg absolutt kjærligheten blomstre selv om man ikke blir stupforelska første dag. Anonymkode: 37e31...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #16 Skrevet 4. mai 2018 Vi møttes på utested. Jeg falt ikke for han, men han var hyggelig. Han falt for meg og jeg sa ja til et nytt møte. Vi møttes igjen. Han ble forelsket, men ikke jeg. Han ble en bestevenn i 8 år. Etter 8 år forelsket jeg meg i han og vi ble kjærester. Vi har nå vært beste venner 27år og vært kjærester i 19 år. Vi har 3 barn sammen i alder 10-14. Han er fantastisk! Anonymkode: 64160...c82
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #17 Skrevet 5. mai 2018 Vi møttes på byen via felles venner. Jeg ble ikke forelsket i ham med en gang. Vi datet en god stund før vi ble ordentlig kjærester. Jeg brukte egentlig ganske lang tid på å falle for han men jeg likte han godt fra første stund. Vært gift i 10 år og har et superbra forhold. Det rare er at jeg blir mer glad i ham for hvert år som går. Anonymkode: bcedd...bf3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #18 Skrevet 5. mai 2018 Møttes for 10 år siden gjennom felles bekjente. Begynte med gode samtaler, sex og kos. Etter bare et par uker var jeg helt avhengig av han, sexen og samtalene.. i to år rota vi, så bestemte vi oss for at det måtte bare være oss. Siden har vi vært et par. Vi er nå gift og har to barn sammen og hadde to hver fra før. Selv etter 8 år som par ønsker ingen av oss å være borte fra hverandre. Gjør stort sett alt sammen og livet er like bra Anonymkode: 1d2ec...eeb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #19 Skrevet 5. mai 2018 Traff han på byen for snart 14 år siden.Var forelsket etter første date og det var han også.Jeg reiste aldri hjem etter den daten.Jeg ble og er der ennå.Han er fantastisk😍 Anonymkode: e59f2...695
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #20 Skrevet 5. mai 2018 Møttes på nettet, det var en utrolig sterk tiltrekning ved første blikk og etter første daten var jeg rimelig sikker på at det var mannen i mitt liv. Han spurte meg offisielt etter 3 uker. Vi har nå vært sammen i 8 år og gift i ett. Anonymkode: 33208...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå