Gå til innhold

En ting jeg blir irritert på face bokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er når noen jeg er venner med der må kommentere grusomme videoer som f.eks dyremishandling, der de skriver "slutt å legg ut sånne videoer på fb, jeg blir dårlig" osv. Når de gjør det så vil resten av vennene se at denne videoen er kommentert og man får det opp på siden sin. 

Jeg blir fysisk og psykisk dårlig av å se det, i dag var det kommentert en video der en hund ble slengt i bakken og slått flere ganger med planker. Jeg får lyst til å gråte når jeg ser dette. 

Når man kommenterer får det jo oppmerksomhet og man ser det uansett om man vil det eller ikke.

Hvorfor kommenterer folk de grusomme videoene? Gjør du det?

Anonymkode: f38d5...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper så inderlig du har skrevet feil med vilje. 

Anonymkode: e0a2b...fbf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Håper så inderlig du har skrevet feil med vilje. 

Anonymkode: e0a2b...fbf

Jada, slapp av. Har gjort det, men så det ikke før det ble postet. Beklages såååå mye.

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

At noen deler sånne filmer ville ha fått meg til å tvile på deres kognitive evner. Slett dem. 

Og gå inn på innstillingene dine på FB for å endre, så du slipper automatisk avspilling av videoer.

Skrevet
Akkurat nå, Pashla skrev:

At noen deler sånne filmer ville ha fått meg til å tvile på deres kognitive evner. Slett dem. 

Og gå inn på innstillingene dine på FB for å endre, så du slipper automatisk avspilling av videoer.

Er forsåvidt ikke delt, men kommentert. Men det kommer jo på andre sine sider uansett. 

Å, man kan det ja, tusen takk for tips.

Hi

Skrevet

bare og scrolle videre det, ingenting og irritere seg over

Anonymkode: 7e161...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...