hysterika Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Vi skal kjøpe nytt kjøkken til et gammet hus vi eier og bruker som feriehus. Vi må ha et rimelig kjøkken, og helst helt enkelt. Dvs. ikke noe profileringer, knotter, grep etc. Jeg ser mørkt på å bruke IKEA, vil gjerne ha litt mer og hjelp og oppfølging enn man får der. Vil gjerne også vite om noen har erfaringer med hvordan man går frem for å få en positiv kjøkkenopplevelse hos IKEA (hvis vi likevel ender opp der). Hva må jeg tenke på?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Min erfaring med ikea er god dersom man får hjelp fra en god kjøkkenkonsulent. Kjøpte kjøkken der for 5 år siden, på første besøk snakket vi med en utrolig flink konsulent som kom med mange tips og råd som vi ikke hadde tenkt på og hadde veldig god tid til oss. Når vi kom tilbake neste gang for å gjøre bestillingen fikk vi hjelp fra ei som ikke var så veldig serviceminded men vi skulle bare bestille ut fra tegning så det var på en måte greit. Tror kanskje det er sånn at man kan bestille tid med konsulent nå, ellers vil jeg anbefale å reise enten tidlig morgen eller kveld på hverdag. Midt på dagen lørdag er det mange som skal ha hjelp og da kan kvaliteten være deretter. Det er også mindre trøkk på IKEA Ringsaker for eksempel mot for Furuset, men jeg vet ikke hvor du bor. Epoq har noenlunde samme prisklasse, har noen venner som har kjøkken derfra men har ikke inntrykk av at man får så mye mer hjelp og service ved bestilling der enn på IKEA. Hos andre forhandlere som spesialiserer seg bare på kjøkken får man nok mer veiledning, men kanskje en litt høyere pris for sluttproduktet. Anonymkode: 61eed...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå