Gå til innhold

Hva synes dere om dette? (Listhaug og Hoksrud)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er fanden hakke meg skumlere (mer gal) enn både Donald og Kim! Jeg setter seriøst spørsmålstegn ved intellektet til de som støtter henne. 

Anonymkode: c5042...0c7

Skrevet

De har ikke noe der å gjøre. De skal ikke leke "ombudsmann" for beboere på institusjoner rundt om i kommunene, det har vi pasientombudet til (som er helt uten politiske bindinger og lojaliteter!) 

Hoksrud og Listhaug har sin oppgave for helsevesenet: å sitte på Stortinget og stemme fram lovverk og statsbudsjetter som ivaretar pasientenes sikkerhet. 

Anonymkode: 6de3b...299

Skrevet

Helt satans tragisk- for Hoksrud og Listhaug. Begge to får meg til å grøsse.

Anonymkode: 505de...05d

Skrevet

Forkastelig at de får holde på som de gjør!! Skammelig😤

Anonymkode: 4b18a...dfe

Skrevet

All honnør til ordføreren som svarte som han gjorde. Sylvi er ikke riktig nagla som vi sier her.

Anonymkode: e0a79...246

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har ikke noe der å gjøre. De skal ikke leke "ombudsmann" for beboere på institusjoner rundt om i kommunene, det har vi pasientombudet til (som er helt uten politiske bindinger og lojaliteter!) 

Hoksrud og Listhaug har sin oppgave for helsevesenet: å sitte på Stortinget og stemme fram lovverk og statsbudsjetter som ivaretar pasientenes sikkerhet. 

Dette! 

Anonymkode: c1c07...b79

Skrevet

De kaller seg for ombudsmann for folk - det er en horribel og skammelig omskriving av det de egentlig driver på med - skamløse forsøk på å skaffe seg stemmer til neste valg. De utnytter privatpersoner på en helt skammelig måte, og måten de går frem på er helt forkastelig.

Et monster i fåreklær er og blir et monster.

Legg også merke til bildene - i dag når hun føler hun ikke må forsvare idiotisker ting hun har gjort, så droppet hun korset. Neste gang hun må unnskylde seg for et eller annet grovt og uakseptabelt overtramp, da kommer korset frem på klær som fremhever korset. Hun er jo i tillegg bare en hån mot den religionen hun liksom betror seg til.

Garvede bakgårdkatter har langt bedre moral enn det paret der!

Anonymkode: f69d6...b68

Skrevet

hvis de har fått et mandat av helse og omsorgsdepartementet for å nettopp gjøre brukere klar over rettighetene sine så hvorfor skal de bli skjelt ut? 

Det er akkurat som at uansett hva Listhaug gjør så er det ramaskrik en plass uten at det får noen konsekvenser. 

Jeg er ikke FRP velger ei heller Listhaug fan, men syns hun får mye tyn bare få å vise ansiktet sitt. 

Anonymkode: 28a01...e81

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvis de har fått et mandat av helse og omsorgsdepartementet for å nettopp gjøre brukere klar over rettighetene sine så hvorfor skal de bli skjelt ut? 

Det er akkurat som at uansett hva Listhaug gjør så er det ramaskrik en plass uten at det får noen konsekvenser. 

Jeg er ikke FRP velger ei heller Listhaug fan, men syns hun får mye tyn bare få å vise ansiktet sitt. 

ENIG

Understrek den siste setningen jeg og. 

Ingen av dere hadde turt å gå fram slik som Listhauga men gå med halen mellom beina slik som alle andre på stortinget.

Anonymkode: 9da7b...df7

Skrevet

Synes det var på høy tid at politikere reiser hjem til folk og ser hvordan det egentlig står til med folknsommer syke og ikke får det de har krav på jeg.

Anonymkode: 56e71...41f

Skrevet

Hva hvis jeg sier at jenta er rimelig nytilflyttet til kommunen,er fra samme sted som Hoksrud, og flere i familien hennes har han som venn på FB? 

Tilfeldighet eller strategisk beregning?

HI

Anonymkode: ba881...f90

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Hun og Hoksrud er ikke blitt utnevnt til verken ombudspersoner eller ny "undervisningsavdeling". Og de skal uansett aldri gå inn i enkeltsaker, eller overprøve de enkelte kommunenes forvaltning. Vil de at kommunale tjenester skal bli bedre, ja, så får de løfte det som sak og stemme for økte bevilgninger generelt - ikke til én bruker.

(For øvrig er SL veeeeldig nøye på at hun ikke kan gå inn i enkeltsaker når hun får en backlash fra sin tid som innvandringsstatsråd.)

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ENIG

Understrek den siste setningen jeg og. 

Ingen av dere hadde turt å gå fram slik som Listhauga men gå med halen mellom beina slik som alle andre på stortinget.

Tull. Hun er ikke mer heltemodig eller mer aktiv enn andre stortingsfolk. Men media vet at alle saker med henne på bildet genererer klikk. Og det utnytter de. Så selv når hun ikke har noe å melde, kommer hun i avisen.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva hvis jeg sier at jenta er rimelig nytilflyttet til kommunen,er fra samme sted som Hoksrud, og flere i familien hennes har han som venn på FB? 

Tilfeldighet eller strategisk beregning?

HI

Blir hun midre syk og har krav på mindre fra kommunen da?

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir hun midre syk og har krav på mindre fra kommunen da?

Får hun spesielle rettigheter til å snike i køen fordi hun kjenner en politiker, altså? 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får hun spesielle rettigheter til å snike i køen fordi hun kjenner en politiker, altså? 

Åpenbart gjør hun ikke det, for kommunen har bestemt at hun ikke får det

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva synes dere om Listhaug og Hoksrud sin valgkamp,og ordførerens respons?

https://m.nettavisen.no/nyheter/her-far-sylvi-listhaug-en-overhaling-av-ap-ordfreren/3423478817.html

Jeg må innrømme at jeg syns de har rett begge to. Selvfølgelig er det populistisk valgkampprat. Og Listhaug og Hokksrud gjør det på en ekkel måte. Men samtidig er det fint om vi kan begynne på debatten om de som ikke får de kravene de har rett på. Alt for ofte avviser vi at enkeltmennesker er relevante for de som er opp i systemet, og det gjør at de ofte ikke får oppfylt rettighetene sine. Så at de på toppen kommer ned og samhandler og diskuterer reelle saker med reelle mennesker, altså de på bunn er veldig fint. 

Samtidig syns jeg at AP-ordføreren sier noe viktig, som han kanskje burde vært mer presis om, nemlig det at FrP og Høyre kutter i stønader til de svakeste. Da kan de ikke komme etterpå og være opprørt på de svakestes vegne. Så han ordføreren driter seg litt ut når han blankt avviser dem og sier jenta har fått alt hun har krav på. Han burde jo bare brukt anledningen til å stille Listhaug og hokksrud til veggs og spurt hvorfor de har kutta i bevilgning etter bevilgning til de svakeste, og så kommer valsende og tror at kommunene skal klare å ta vare på de svakeste likevel.

Anonymkode: 30cf5...e90

Skrevet

Jeg synes det er utrolig dårlig gjort at denne jenta skal få "gå bakveier" fordi hun tilfeldigvis kjenner en politiker som ønsker PR.

JADA,saken hennes er trasig,men hvorfor ikke bruke de rette instanser, enn å forsøke å presse frem noe før andre?FUSJ;sier jeg bare!

Anonymkode: db14d...a7a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg syns de har rett begge to. Selvfølgelig er det populistisk valgkampprat. Og Listhaug og Hokksrud gjør det på en ekkel måte. Men samtidig er det fint om vi kan begynne på debatten om de som ikke får de kravene de har rett på. Alt for ofte avviser vi at enkeltmennesker er relevante for de som er opp i systemet, og det gjør at de ofte ikke får oppfylt rettighetene sine. Så at de på toppen kommer ned og samhandler og diskuterer reelle saker med reelle mennesker, altså de på bunn er veldig fint. 

Samtidig syns jeg at AP-ordføreren sier noe viktig, som han kanskje burde vært mer presis om, nemlig det at FrP og Høyre kutter i stønader til de svakeste. Da kan de ikke komme etterpå og være opprørt på de svakestes vegne. Så han ordføreren driter seg litt ut når han blankt avviser dem og sier jenta har fått alt hun har krav på. Han burde jo bare brukt anledningen til å stille Listhaug og hokksrud til veggs og spurt hvorfor de har kutta i bevilgning etter bevilgning til de svakeste, og så kommer valsende og tror at kommunene skal klare å ta vare på de svakeste likevel.

Anonymkode: 30cf5...e90

https://www.ifinnmark.no/debatt/sylvi-listhaug/ost-finnmark/christi-30-sin-sak-skal-loses/o/5-81-738146

Hvis noen ikke får det de har krav på, får FrP ta det ovenfra, der de har makt! Ikke via avisene.

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

All honnør til ordføreren som svarte som han gjorde. Sylvi er ikke riktig nagla som vi sier her.

Anonymkode: e0a79...246

Navla, ikke nagla. Men ellers enig med deg.

Anonymkode: 35b8d...088

Skrevet

På en måte bra at de tar tak i det. Men på en annen side regner jeg med at de ikke har mulighet til å ta tak i alle enkeltssaker på den måten. De kunne enkelt tatt en tlf med ordføreren og tatt saken med ham. Men jeg føler de gjør det kun for å få positiv omtale i media og få "tilhengere".

Anonymkode: 3aa37...ec4

Skrevet

Tror vel ikke akkurat slike saker som dette setter dem i et mer positivt lys...selv om de kanskje tror det selv. Synd for henta som blir satt i denne flaue situasjonen fra 2 som har omsorg for enkeltpersoner i ryggmargen!

HI

Skrevet

De er så falske og dobbeltmoralistiske at det går kaldt nedover ryggen på meg. Det er jo FrP som bevilger mindre penger til kommunene og til de svakeste slik at kommunen ikke har noe annet valg enn å behandle denne jenta slik. Det er skammelig. Hvis FrP vil endre det så må de gjøre det i stortinget, ikke ute på et lokalt sykehjem med kamera på slep. Når Listhaugs var innvandringsminister så sa hun at hun aldri noensinne kom til å kommentere enkeltsaker. Men det gjaldt vel bare innvandrere??

Anonymkode: 66d81...88e

Skrevet
På 3.5.2018 den 22.31, Anonym bruker skrev:

Tull. Hun er ikke mer heltemodig eller mer aktiv enn andre stortingsfolk. Men media vet at alle saker med henne på bildet genererer klikk. Og det utnytter de. Så selv når hun ikke har noe å melde, kommer hun i avisen.

Ok det er slik med halen mellom beina politik vi skal ha ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...